Οι Τάνακ-Γιαρβέογια, έχουν καταφέρει να κερδίσουν με χαρακτηριστική άνεση δυο και, μάλιστα, στη σειρά δύσκολους αγώνες. Το Ράλι Φινλανδίας και το Ράλι Ιπρ στο Βέλγιο.
Ο Εσθονός είναι ο μόνος οδηγός, από την ομάδα της Hyundai, που έχει κερδίσει αγώνες φέτος. Αν στη Σαρδηνία θεωρήθηκε αποτέλεσμα τύχης να βρεθεί στην πρώτη θέση, μιας και πολλοί δεν τα κατάφεραν να βγουν αλώβητοι από τα πολύ σκληρά ιταλικά χώματα, στη Φινλανδία όλοι υποχρεώθηκαν να του βγάλουν το καπέλο! Στη συνέχεια δε, με κεκτημένη, πλέον, ταχύτητα από τη νίκη του στη Φινλανδία και έχοντας πια εμπιστοσύνη στο αυτοκίνητό του, κέρδισε και στο Βέλγιο. Οι άμεσοι αντίπαλοί του, μπορεί να εγκατέλειψαν, όμως αυτό δεν μειώνει καθόλου τη νίκη του Τάνακ. Ήταν και σε αυτόν τον αγώνα, αλάνθαστος και ταχύτατος.
Ο Τάνακ, λοιπόν, με αυτά τα αποτελέσματα βλέπει πως μπορεί να μαζέψει τη μεγάλη, ομολογουμένως, διαφορά από τον Ροβάνπερα -72 βαθμοί τους χωρίζουν- και να πιέσει για τον παγκόσμιο τίτλο. Ο Ροβάνπερα έκανε το πρώτο του φετινό λάθος. Για την ακρίβεια, είχε να εγκαταλείψει, από την περσινή Φινλανδία -12 αγώνες πριν. Δικαίως, ο Λάτβαλα είχε στο πίσω μέρος του μυαλού του ότι κάποια στιγμή θα κάνει το λάθος ο μικρός. Δύσκολα θα μπορούσε να συνεχίσει χωρίς καμία εγκατάλειψη. Από εδώ και πέρα, όμως, έχει να αντιμετωπίσει έναν Τάνακ φοβερά φορμαρισμένο και ένα Hyundai που έδειξε, εκτός από αξιόπιστο, ότι είναι και γρήγορο.
Ο Εσθονός ζητά, μετά και τη νίκη του στο Βέλγιο, από την Hyundai να συνεχίσει να πιέζει για να εξελίξει ακόμα περισσότερο το i20. Ο Τάνακ θεωρεί ότι το αυτοκίνητό του δεν έχει ακόμα αξιοποιήσει, πλήρως, τις δυνατότητες του. Ο ίδιος αρνείται να επαναπαυθεί στις δάφνες των δύο συνεχόμενων νικών του και θέλει περισσότερη επιτυχία και ακόμα περισσότερη ταχύτητα.
«Ξέρουμε, ότι μπορούμε ακόμα να βελτιωθούμε», είπε ο Τάνακ. «Ξέρουμε ότι μπορούμε να είμαστε πιο δυνατοί, θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε σκληρά. Το ότι κερδίσαμε στο Ιπρ, είναι μεγάλη έκπληξη και δεν έχω ιδέα πώς τα καταφέραμε! Δεν περιμέναμε να έρθουμε εδώ και να πάρουμε τη νίκη. Πιέζω σκληρά αυτή τη στιγμή για να δείξω στην ομάδα, ότι μπορούμε να κάνουμε σπουδαία πράγματα, αν αρχίσουμε να τα κάνουμε όλα σωστά. Η ταχύτητα του αυτοκινήτου μου ήταν αρκετή για να διατηρήσω τη θέση μου στο Βέλγιο και να έχω ένα έναν καλό ρυθμό μέχρι το τέλος».