Πρωταθλήτρια στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων αναδείχτηκε, για ακόμα μια φορά, η Νορβηγία τον περασμένο Ιούλιο.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία το 68,9% των νέων οχημάτων που ταξινομήθηκαν τον Ιούλιο στη σκανδιναβική χώρα κινούνται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια. Ιδιαίτερα δημοφιλή στην αγορά της Νορβηγίας είναι τα Tesla, ωστόσο μια μερίδα ιδιοκτητών των αμερικάνικων ηλεκτρικών μοντέλων φαίνεται ότι έχει μετανιώσει πικρά για την επιλογή της.
Ο λόγος; Τα πολλά και σημαντικά προβλήματα ποιότητας που εμφανίζουν, όπως οι ίδιοι ισχυρίζονται, τα Tesla που αγόρασαν. Στη λίστα με τα προβλήματα περιλαμβάνονται χειρολαβές θυρών που δεν ανοίγουν σε χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίες, ενώ ταυτόχρονα ο καιρός επηρεάζει και την εκκίνηση των Τesla. Παράλληλα υπάρχουν παράπονα για εξογκώματα στα καθίσματα, εισροή υδάτων από την πόρτα του χώρου αποσκευών και δυσλειτουργίες προβολής στην οθόνη αφής.
Επίσης καταγράφονται προβλήματα με τη φόρτιση, χαμηλότερη διάρκεια ζωής της μπαταρίας από αυτήν που υπόσχεται η Tesla και νέους σταθμούς φόρτισης που δεν είναι συμβατοί με τα παλαιότερα μοντέλα.
Μάλιστα οι ιδιοκτήτες των εν λόγω Tesla είναι σε τέτοιο βαθμό απελπισμένοι που έφτασαν στο σημείο να πραγματοποιήσουν από 27 έως 28 Αυγούστου, 24ωρη απεργία πείνας! Με την κίνηση τους αυτή προσπάθησαν να τραβήξουν το ενδιαφέρον του ίδιου του Ίλον Μασκ, καθώς πιστεύουν ότι είναι ο μόνος που μπορεί να δώσει λύση στα σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν.
Ο ισχυρός άντρας της Tesla στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter έγραψε: «Μετά από συμβουλή ενός καλού φίλου, νηστεύω περιοδικά και νιώθω πιο υγιής». Αν αυτό είναι πράγματι η απάντηση του στους δυσαρεστημένους Νορβηγούς ιδιοκτήτες των Tesla, τότε σίγουρα προκάλεσε την οργή τους.
Δυσαρέσκεια υπάρχει πάντως και για την αντιμετώπιση που έχουν στα κέντρα εξυπηρέτησης της Tesla, καθώς δεν επιλύουν τα προβλήματα και τους βάζουν στην αναμονή για αρκετή ώρα, όταν προσπαθούν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά.