Στην πλήρη αποκάλυψη του νέου αμιγώς ηλεκτροκίνητου E-Transit Custom προχώρησε η Ford Ρro, δημοσιεύοντας όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του.
Πάμε όμως πρώτα θα θυμηθούμε τα σημεία αναφοράς στην εξωτερική εικόνα του νέου E-Transit Custom που κλείνει πονηρά το «μάτι» σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις. Η όψη του ξεχωρίζει με τη μεγάλη κάθετη κλειστού τύπου μάσκα, τη θύρα φόρτισης στο δεξί τμήμα και τα παράλληλα διπλά Led φώτα, ενώ μια λεπτή φωτιζόμενη Led μπάρα έχει τοποθετηθεί πάνω από τη μάσκα.
Παρατηρήστε ακόμα τα κάθετα τοποθετημένα, επίσης τεχνολογίας Led, πίσω φωτιστικά σώματα, τις πλευρικές συρόμενες πόρτες (με το μεγαλύτερο άνοιγμα στην κατηγορία τους), ενώ η πίσω πόρτα έχει διπλό άνοιγμα. Σύμφωνα με την Ford Pro o συντελεστής οπισθέλκουσας έχει βελτιωθεί κατά 10% σε σύγκριση με το Transit Custom.
Άνεση στο δρόμο υπόσχεται η ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση, ευκολότερο φόρτωμα των εμπορευμάτων το χαμηλότερο πάτωμα του οχήματος και πρακτικότητα ο αφαιρούμενος κοτσαδόρος. Ως πάνελ van προσφέρει χώρο φόρτωσης από 5,8 έως 9,0 κυβικά μέτρα, ενώ προσφέρεται με δύο μεταξόνια και δύο ύψη οροφής.
To πιο ενδιαφέρον σημείο όμως σε κάθε νέο ηλεκτρικό μοντέλο είναι αναμφισβήτητα η μπαταρία του. Στην περίπτωση του νέου E-Transit Custom έχει χωρητικότητα 74 kWh, ενώ με μια πλήρη φόρτιση της υπόσχεται αυτονομία 380 χλμ. (μέτρηση WLTP). Με τον ενσωματωμένο φορτιστή 11 kW AC απαιτούνται περίπου 8 ώρες για να φτάσει στο 100% η φόρτιση, ενώ από 125 kW μόλις 41 λεπτά για αυξηθεί από το 15% στο 80%. Σημειώνεται ότι σε σύγκριση με τη μπαταρία του E-Transit, έχει 12% υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα.
Ο ηλεκτροκινητήρας του E-Transit Custom παράγει 136 ή 217 ίππους, ενώ σε κάθε περίπτωση η πλούσια ροπή ανέρχεται στα 415 Νm. Χάρη στην τεχνολογία “ProPower Onboard” μπορεί να λειτουργεί και ως φορητή γεννήτρια 2,3 kW παρέχοντας για παράδειγμα ρεύμα σε κάποια εργαλεία ή σε προβολέα για νυχτερινές εργασίες. Οι επαγγελματίες οδηγοί σίγουρα θα εκτιμήσουν το ωφέλιμο φορτίο 1.100 κιλών και την ικανότητα ρυμούλκησης 2.000 κιλών του νέου E-Transit Custom.
Η παραγωγή του θα ξεκινήσει το φθινόπωρο 2023 στις αναβαθμισμένες εγκαταστάσεις του εργοστασίου Ford Otosan που βρίσκεται στο Κοτζαέλι της Τουρκίας, ενώ τότε θα μάθουμε και τον τιμοκατάλογο του.