Εν έτει 2022 για να είναι ένα σύγχρονο supercar παραδοσιακό, θα πρέπει να μην έχει ασπαστεί τον εξηλεκτρισμό και να έχει συμπλέκτη.
Πιστή στις αξίες των γνήσιων petrolheads είναι η νέα Pagani Utopia, η οποία αρνήθηκε να μπει στην πρίζα και αμφισβήτησε την καθιέρωση των αυτόματων κιβωτίων. O λεβιές του μηχανικού της κιβωτίου ταχυτήτων είναι πραγματικά κομψοτέχνημα και στέκει περήφανος στη βάση της κεντρικής κονσόλας, ενώ από την κορυφή μέχρι τη βάση έχει επενδυθεί με χρώμιο. Πραγματικά αισθάνεσαι ότι το χέρι σου θέλει να αρπάζει το λεβιέ και να αλλάξει «καρφωτές» μια-μια τις 7 ταχύτητες.
Βέβαια ποτέ κανείς δε μίσησε την άνεση και για το λόγο αυτό το κιβώτιο διαθέτει και αυτοματοποιημένη λειτουργία. Η απουσία ενός αυτόματου κιβωτίου συμβάλει επίσης στη μείωση του συνολικά βάρους, με αποτέλεσμα όταν η νέα Utopia ανεβαίνει στη ζυγαριά να «βλέπει» μόνο 1.280 κιλά. Σημειώνεται επίσης ότι είναι 70 κιλά ελαφρύτερη από την Huyara. Στη «δίαιτα» της συμβάλει και το πλαίσιο της, κατασκευασμένο από carbon και τιτάνιο.
Η ελαφρύτατη Utopia «πετάει», καθώς το μηχανικό 7αρι κιβώτιο συνδυάζεται με ένα θηριώδη V12 twin-turbo κινητήρα 6.0 λίτρων της Mercedes-AMG, ο οποίος παράγει 865 ίππους και 1.100 Nm ροπής από τις 2.800-5.900 σ.α.λ. Προς το παρόν η Pagani δεν έχει ανακοινώσει τις επιδόσεις της νέας Utopia, αλλά αναμένονται καταιγιστικές, ενώ σημειώνει ότι θα συμμορφώνεται με όλους τους παγκόσμιους κανονισμούς εκπομπών ρύπων.
Η διάδοχος της Huayra με την πρώτη ματιά δείχνει ότι είναι μοντέλο της Pagani, παρότι έχει λιγότερα «φλύαρα» στοιχεία. Παρατηρήστε τα εμπρός Led φωτιστικά σώματα που έχουν «ξαπλώσει» πάνω στα τονισμένα φτερά, τα πίσω διπλά στρογγυλά φώτα εμπνευσμένα από τις τουρμπίνες των αεροσκαφών που έχουν κάθετη διάταξη, την αεροτομή που ρίχνει «γέφυρα» ανάμεσα στα πίσω φτερά, ενώ στο κέντρο της υπάρχει η χαρακτηριστική τετραπλή εξάτμιση.
Πατάει σε τροχούς 21 ιντσών μπροστά και 22 ιντσών πίσω, οι οποίοι ντύνονται με ελαστικά Pirelli P Zero Corsa ή με χειμερινά ελαστικά Pirelli SottoZero. Η ανάρτηση περιλαμβάνει διπλά ψαλίδια σε όλους τους τροχούς, ελικοειδή ελατήρια και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ.
Στο αυστηρά διθέσιο εσωτερικό της νέας Utopia υπάρχει ρετρό στυλ, ενώ με την απουσία τους λάμπουν οι επιβεβλημένες σήμερα οθόνες αφής. Στην κεντρική κονσόλα υπάρχουν τέσσερα στρογγυλά όργανα από κάτω τους διακόπτες, τέσσερις αεραγωγοί πάνω στο ταμπλό, ενώ ανάμεσα από το αναλογικό ταχύμετρο και στροφόμετρο έχει «φυτευτεί» μια μεγαλύτερη ψηφιακή οθόνη πολλαπλών ενδείξεων.
Για τους περισσότερους από εμάς η νέα Pagani Utopia είναι ουτοπική, για όσους όμως μπορούν να διαθέσουν 2,17 εκατομμύρια ευρώ μπορεί να γίνει πραγματικότητα.