Ο Λιούις Χάμιλτον υποστήριξε πως διασκεδάζει πολύ περισσότερο με το να εκκινεί από πίσω στο γκριντ και να δίνει μάχες, παρά να ξεκινά το γκραν πρι πρώτος.
Μπορεί Φερνάντο Αλόνσο και Λιούις Χάμιλτον να τα… βρήκαν μετά το γκραν πρι του Βελγίου, ωστόσο οι βαριές κουβέντες του Ισπανού φαίνεται να επηρέασαν τον επτάκις παγκόσμιο πρωταθλητή. Θα ήταν λογικό να πούμε πως ο οδηγός της Mercedes, μετά από 103 εκκινήσεις από την pole position, έχει συνηθίσει το… κενό μπροστά του, όταν σβήνουν τα κόκκινα φώτα. Στο Ιταλικό Grand Prix, όμως, ο Χάμιλτον κλήθηκε να εκκινήσει από το πίσω μέρος του grid, μετά από ποινή για αλλαγή υβριδικού κινητήρα στη W13.
Δεν του πήρε πολύ χρόνο για να μπει στους βαθμούς. Μόλις σε 18 γύρους, ο Βρετανός βρισκόταν στη βαθμολογούμενη δεκάδα.
Στη συνέχεια ανέβηκε στην πέμπτη θέση, και κυνηγούσε τον Σάινθ, όταν το Αυτοκίνητο Ασφαλείας έκανε την εμφάνιση του.
Ο αγώνας ολοκληρώθηκε πίσω από το Safety Car, με τον Χάμιλτον να δηλώνει ότι τον απόλαυσε.
«Είναι χίλιες φορές πιο ευχάριστο να μάχεσαι με τους άλλους», είπε ο Βρετανός.
«Θυμάμαι το πρώτο μου καρτ ήταν σχετικά παλιό και έπρεπε πάντα να εκκινώ από πίσω, είχε παλιά ελαστικά, αυτό μου άρεσε να κάνω πάντα.
«Έτσι, το να δίνεις αυτές τις μάχες είναι πολύ πιο διασκεδαστικό από το να ξεκινάς πρώτος. Είναι ένα διαφορετικό κεφάλαιο, αλλά προτιμώ πολύ τις μάχες».
«ΣΧΕΔΟΝ ΑΝΙΚΗΤΗ»
Ο Χάμιλτον ανυπομονεί μεν για τις υπόλοιπες μάχες της σεζόν, αλλά δεν πιστεύει δε, πως κάποια από αυτές θα είναι με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή, Μαξ Φερστάπεν.
«Πρέπει να είμαστε ρεαλιστές. Αυτή η Red Bull είναι σχεδόν ανίκητη», δήλωσε.
«Θα χρειαστούν κάποιες ουσιαστικές αλλαγές για να νικήσουμε αυτό το μονοθέσιο. Από άποψη απόδοσης είναι πολύ μπροστά από όλους.
«Δεν τους έχουμε πιάσει και δεν έχουμε αναβαθμίσεις που έρχονται για να τους προσπεράσουμε, οπότε θα χρειαστεί λίγη προσπάθεια.
«Δεν είναι αδύνατο γιατί θα μπορούσαμε να τους είχαμε νικήσει π.χ. στο Zandvoort, και ίσως θα μπορούσαμε να τους είχαμε νικήσει και στη Βουδαπέστη.
«Αλλά ο Φερστάπεν έχει, κάπως, επαναπαυτεί μπροστά, οπότε ποτέ δεν ξέρεις τον πραγματικό ρυθμό. Θα δούμε.”
Με έξι αγώνες να απομένουν, ο Χάμιλτον είναι έκτος στο Πρωτάθλημα Οδηγών με 168 βαθμούς.