Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο άφησε ανοιχτο το ενδεχόμενο να μείνει εκτός F1 το 2023, ώστε να κάνει «δύο βήματα μπροστά» στην επιστροφή του το 2024.
Ένα διάλειμμα όλοι το χρειαζόμαστε! Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο με το πέρας του εφετινού πρωταθλήματος της Formula 1, δεν θα είναι πλέον οδηγός της McLaren, αλλά όπως φαίνεται, σκέφτεται να μην είναι οδηγός… γενικότερα!
Ο Αυστραλός και η βρετανική ομάδα αποφάσισαν να τερματιστεί το συμβόλαιο συνεργασίας τους, αν και έληγε στο τέλος του 2023. Μιλώντας στη ραδιοφωνική εκπομπή Fitzy and Wippa, στην Αυστραλία, ο Ρικιάρντο ανέφερε πως δεν θα βιαστεί να αποφασίσει για το μέλλον του, παρότι είναι πρόθυμος να συνεχίσει να οδηγεί στη Formula 1, εάν παρουσιαστεί η κατάλληλη ευκαιρία.
Τόνισε επίσης πως δεν ξέρει τι του επιφυλάσσει το μέλλον, και πως εξετάζει προσεκτικά τις επιλογές του μαζί με τους μάνατζέρ του.
«Όταν λέω ότι δεν ξέρω, εννοώ πως δεν έχω ακόμη συμβόλαιο για την επόμενη χρονιά», είπε ο Ρικ.
«Θα μπορούσε ακόμα να συμβεί; Θα μπορούσε. Υποθέτω ότι δεν θα ασχοληθώ πολύ με το επόμενο έτος. Φυσικά και θέλω να αγωνιστώ, θέλω να είμαι στο grid, θέλω να αγωνίζομαι.
«Αλλά δεν βλέπω την επόμενη χρονιά σαν «όλα ή τίποτα». Προφανώς το 2024 είναι μία σεζόν που με νοιάζει και κοιτάζω.
«Λοιπόν, σε μια τέτοια φάση είμαι, εγώ και η ομάδα μου προσπαθούμε να καταλάβουμε αυτή τη στιγμή αν κάνοντας ένα βήμα πίσω τώρα, θα κάνω δύο βήματα μπροστά στο μέλλον. Έτσι θα μπορούσε να είναι μια κενή σεζόν η επόμενη για μένα».
Ο Ρικιάρντο προσέθεσε ότι εάν έμενε έναν χρόνο εκτός, «θα παρέμενε στη νοοτροπία να επιστρέψει στο grid, το 2024».
ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΕΙ;
Οι μόνες κενές θέσεις που μπορεί κανείς να βρει για το 2023, είναι στην Alpine, στην Alfa Romeo, στη Haas και τη Williams.
Η Alpine έχει σαφή στόχο να υπογράψει τον Πιερ Γκασλί, ο οποίος ωστόσο έχει συμβόλαιο με την Alpha Tauri, η οποία με τη σειρά της μίλησε με τον Νικ Ντε Φρις, ως πιθανό αντικαταστάτη.
Για τον Ντε Φρις, βέβαια ενδιαφέρονται και άλλες δύο ομάδες, η Alpine και η Williams, με την οποία έκανε και το ντεμπούτο του στη F1, στη Monza, ως αντικαταστάτης του Άλεξ Άλμπον.
Η Alfa Romeo αναμένεται να διατηρήσει τον Ζου, μετά από μια εντυπωσιακή σεζόν που είχε ως rookie, ενώ η Haas, λέγεται πως έχει τους Τζιοβινάτσι και Χούλκενμπεργκ ψηλά στη λίστα της για το 2023.
Όπως αντιλαμβάνεται κανείς, τα περιθώρια για τον ταλαντούχο οδηγό της McLaren στενεύουν και, κατά πάσα πιθανότητα, του χρόνου θα τον δούμε εκτός Formula1 για πρώτη φορά από το 2011!