Ευρεία τεχνολογική αναβάθμιση πραγματοποίησε η Peugeot στην αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση του 208.
Πάμε λοιπόν να δούμε τις σημαντικές αλλαγές στο ανανεωμένο e-208. Πρώτα όμως να υπενθυμίσουμε ότι προς το τέλος του 2021 το e-208 είχε επωφεληθεί με αύξηση 22 χλμ. στην αυτονομία του, έπειτα από μια σειρά επεμβάσεων. Τότε οι τροχοί των 16 ιντσών ντύθηκαν με ελαστικά κλάσης A, τα οποία εξασφαλίζουν μεγαλύτερη αποδοτικότητα, χάρη στη χαμηλότερη αντίσταση κύλισης.
Μια μηχανολογική εξέλιξη στο σύστημα μετάδοσης, με μια νέα σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων, βελτιστοποίησε την αυτονομία τόσο στις κοντινές όσο και σε πιο μακρινές διαδρομές. Μια νέα αντλία θερμότητας με αισθητήρα υγρασίας εγκαταστάθηκε στην κορυφή του παρμπρίζ και τελειοποίησε την αποδοτικότητα σε θέρμανση και ψύξη.
Οι πληροφορίες που μεταδίδονται από αυτόν τον αισθητήρα καθιστούν δυνατό τον ακριβή έλεγχο της ανακύκλωσης του αέρα στην καμπίνα και τελικά, συγκρατούν την κατανάλωση ενέργειας της μπαταρίας κατά τη θέρμανση και τη διατήρηση της θερμοκρασίας μέσα στο όχημα. Η τελευταία αυτή βελτίωση είναι ιδιαίτερα σημαντική όταν επικρατούν χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίας.
Η γαλλική εταιρεία τώρα αποφάσισε να βάλει ψηλότερα τον πήχη για το e-208. Έτσι λοιπόν στην ανανεωμένη εκδοχή του θα αποκτήσει τον ηλεκτροκινητήρα του μεγαλύτερου e-308. Αυτό σημαίνει ότι ισχύς του θα αυξηθεί από τους 136 στους 156 ίππους, ενώ αμετάβλητα και άμεσα διαθέσιμα θα παραμείνουν τα 260 Nm ροπής. Παράλληλα το ανανεωμένο e-208 υπόσχεται χαμηλότερη μέση κατανάλωση ενέργειας στις 12 kWh/100 χλμ., με αποτέλεσμα αύξηση αυτονομίας κατά 38 χλμ. φτάνοντας πλέον τα 400 χλμ. (μέτρηση WLTP).
Φυσικά σημαντικό ρόλο στην αύξηση της αυτονομίας παίζει και η νέα μπαταρία του e-208, η οποία έχει μεικτή χωρητικότητα 51 kWh (48,1 kWh καθαρή χωρητικότητα) και που λειτουργεί στα 400 volt. Σύμφωνα με την Peugeot το e-208 θα διατίθεται με το στάνταρ ενσωματωμένο στο όχημα μονοφασικό φορτιστή 7,4 kW ή προαιρετικά με τριφασικό φορτιστή 11 kW. Αναφέρεται επίσης ότι από δημόσιο σταθμό φόρτισης 100 kW, θα επιτυγχάνει φόρτιση από 20% σε 80%, σε λιγότερο από 25 λεπτά.
Μέσα από τα τρία προγράμματα Eco, Normal και Sport ο οδηγός θα επιλέγει αν θέλει να δώσει προτεραιότητα στην αυτονομία ή στις επιδόσεις. Διατηρείται και η λειτουργία “Brake”, η οποία αυξάνει την ανάκτηση ενέργειας, κάθε φορά που ο οδηγός αφήνει το πόδι του από το γκάζι ή φρενάρει.
Το λανσάρισμα του ανανεωμένου e-208 στις αγορές θα ξεκινήσει το 2023, ενώ αξίζει να αναφέρουμε ότι από την αρχή της καριέρας του το 2019, η συνολική παραγωγή του ανέρχεται σχεδόν στις 11.000 μονάδες.