Η Ford έχει βάλει έναν πολύ υψηλό στόχο της με 600.000 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα σε ετήσια βάση έως το 2026.
Αυτό το διάστημα στη χώρα μας η Ford παίζει με δύο ηλεκτρικά μοντέλα και δύο εξηλεκτρισμένα.
Τα ηλεκτρικά είναι το Mustang που διατίθεται σε πισωκίνητες ή τετρακίνητες εκδόσεις.
Φέρουν αντίστοιχα έναν και δύο ηλεκτροκινητήρες, καθώς και σε δύο εκδόσεις που σχετίζονται με τη χωρητικότητα της μπαταρίας (Standard Range και Extended Range).
Πιο συγκεκριμένα, η πρώτη από αυτές εφοδιάζεται με συσσωρευτή ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 75,7 kWh και η δεύτερη με έναν αντίστοιχο με 98,8 kWh.
H έκδοση με πίσω κίνηση και την Standard Range μπαταρία αποδίδει 269 ίππους, με την αντίστοιχη με την Extended Range μπαταρία να φτάνει τους 294 ίππους. Οι τετρακίνητες εκδόσεις αποδίδουν 269 και 351 ίππους.
Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται η έκδοση GT των 487 ίππων, η οποία υπόσχεται μοναδικές συγκινήσεις πίσω από το τιμόνι, χωρίς συμβιβασμούς στην αυτονομία που φτάνει τα 500 χλμ.
Το άλλο ηλεκτρικό είναι το Το E-Transit με μπαταρία 68 kWh, η οποία παρέχει με τη σειρά της αυτονομία έως και 317 χλμ. σύμφωνα με τα πρωτόκολλο WLTP, ο οποίος αποδίδει 135 kW ή 198 KW αναλόγως της έκδοσης με ροπή 430 Nm.
Οι επαγγελματίες θα εκτιμήσουν δεόντως το ωφέλιμο φορτίο του E-Transit, που δεν επηρεάζεται από τις μπαταρίες, τα πολλαπλά μήκη και ύψη οροφής, καθώς και το μικτό βάρος κυμαίνεται ανάλογα με την έκδοση από 3,5 μέχρι 4,25 τόνους.
Τα εξηλεκτρισμένα μοντέλα είναι η ναυαρχίδα των SUV των 5 μ. Explorer.
To 7θέσιο ισχυρότερο υβριδικό μοντέλο της Ford σε ολόκληρη την Ευρώπη συνδυάζει V6 βενζινοκινητήρα 3.0λίτρων EcoBoost, μπαταρία 13,6 kWh και έναν ηλεκτροκινητήρα παράγοντας συνολική ισχύ 457 ίππων και ροπή 825 Nm. με ηλεκτρική αυτονομία 48 χλμ. (WLTP).
Το Kuga PHEV έρχεται με βενζινοκινητήρας 2.5λίτρων και μπαταρία ιόντων λιθίου 14,4 kWh.
Η μπαταρία φορτίζεται αυτόματα ακόμα και εν κινήσει, μέσω της ανάκτησης ενέργειας. Την ίδια στιγμή, οι οδηγοί μπορούν να επιλέγουν πότε αλλά και πώς να αξιοποιούν την ενέργεια της μπαταρίας χρησιμοποιώντας τα προφίλ EV Auto, EV Now, EV Later και EV Charge. Όταν η μπαταρία φτάνει στο κατώτερο επίπεδο φόρτισης, το Kuga PHEV αυτόματα επιστρέφει στη λειτουργία EV Auto συμπληρώνοντας την ισχύ του βενζινοκινητήρα με υποβοήθηση από τον ηλεκτροκινητήρα με χρήση της ανακτημένης ενέργειας.
Μία πλήρης φόρτιση της μπαταρίας από εξωτερική ηλεκτρική παροχή 230V ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 6 ώρες εξασφαλίζοντας σε κάθε περίπτωση ηλεκτρική αυτονομία 56 χλμ. σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP.