Ο Zουλιάν Μονσέ που ηγείται της Hyundai Motorsport κάλεσε την ομάδα του να ψάξει να βρει τις αιτίες και τις λύσεις για την έλλειψη ρυθμού που είχε το i20 στη Νέα Ζηλανδία.
Οι ελπίδες για μια τέταρτη διαδοχική νίκη της Hyundai στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι χάθηκαν στους γρήγορους και τεχνικούς δρόμους της Νέας Ζηλανδίας.
Παρά το γεγονός, ότι δεν είχαν τον απόλυτο ρυθμό για να διεκδικήσουν τη νίκη, οι Τάνακ-Γιαρβέογια ανέβηκαν στο τρίτο σκαλί του βάθρου των νικητών, με τους team mates τους Νεβίλ-Γουίταγκε και Σόλμπεργκ-Έντομοντσον να ακολουθούν ακριβώς πίσω του.
«Ήταν ένα αρκετά απογοητευτικό ράλι για εμάς και σίγουρα όχι το αποτέλεσμα, για το οποίο ήρθαμε εδώ», είπε ο Μονσέ. «Είχαμε πάρα πολλά προβλήματα και γενική έλλειψη ρυθμού».
Από ένα λάθος της ομάδας οι οδηγοί δέχθηκαν ποινές για παραβιάσεις των κανόνων περί υβριδικής ισχύος. Μάλιστα οι Τάνακ και Νεβίλ δέχθηκαν ποινή 15 δευτερολέπτων.
Ο Μονσέ σημείωσε πως η ομάδα θα ασχολιόταν με το θέμα, που προέκυψε, αμέσως μόλις θα έφθαναν στην Ευρώπη από το Νότιο Ημισφαίριο.
«Θα πρέπει να αναλύσουμε σε βάθος, όλα όσα πήγαν στραβά και να βρούμε λύσεις για τους επόμενους αγώνες», είπε. «Παρόλα αυτά, δεν τα παρατήσαμε και τα τρία μας αυτοκίνητα έφτασαν στον τερματισμό. Ο Οτ έδειξε ξανά πόσο ανταγωνιστικός είναι, ασκώντας πίεση στους οδηγούς μπροστά και παλεύοντας μέχρι το τέλος για να εξασφαλίσει ακόμα ένα βάθρο.
Ο Τιερί έδωσε πολύτιμους βαθμούς στη Hyundai και ο Όλιβερ έκανε ακόμα ένα δυνατό ράλι τερματίζοντας πέμπτος γενικής, αποφεύγοντας λάθη, παρά τις δύσκολες συνθήκες και τα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε όλο το Σαββατοκύριακο».
Αυτή τη στιγμή, η Hyundai είναι 81 βαθμούς πίσω από την Toyota στη γενική κατάταξη του πρωταθλήματος των κατασκευαστών.
Επόμενος αγώνας του WRC είναι στην ασφάλτινη Καταλονία (20-23 Οκτωβρίου), όπου η Toyota δεν τα πηγαίνει καλά και σε αυτό ελπίζουν οι άνθρωποι της κορεάτικης ομάδας, για να μειώσουν τη διαφορά και να μεταφέρουν τη μάχη για το πρωτάθλημα των κατασκευαστών στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, στην Ιαπωνία.