Ο Όμιλος Hyundai Motor ανακοίνωσε ότι θα επενδύσει δισεκατομμύρια δολ. στην ανάπτυξη λογισμικού, για την επιτάχυνση της εξέλιξης προϊόντων.
Ταυτόχρονα και για την ενίσχυση των εσόδων, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας ενός νέου λειτουργικού συστήματος για over-the-air ενημερώσεις σε όλα τα οχήματα Hyundai, Kia και Genesis από 2025.
Η σαρωτική πρωτοβουλία θα εγκαινιάσει ένα κύμα «οχημάτων καθορισμένων από λογισμικό» εξοπλισμένων με τεχνολογία που αποδίδει σε «καταπληκτικές ταχύτητες» και ενισχύει την αξία μεταπώλησης κάθε αυτοκινήτου, σύμφωνα με την αυτοκινητοβιομηχανία.
Προβλέπεται η ίδρυση ενός παγκόσμιου κέντρου λογισμικού, η εισαγωγή ενός συστήματος αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 3 και η κυκλοφορία δύο νέων πλατφορμών ηλεκτρικών οχημάτων από το 2025, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία εισέρχεται στον επιταχυνόμενο αγώνα για την κυκλοφορία «προγραμματιζόμενων αυτοκινήτων».
«Η ολιστική προσέγγισή μας θα εξουσιοδοτήσει το Hyundai Motor Group να ηγηθεί του μετασχηματισμού στο πρότυπο κινητικότητας», δήλωσε ο Τσουνγκ-Κουκ Παρκ, πρόεδρος του τμήματος R&D της εταιρείας, ανακοινώνοντας τη μαζική αυτή επένδυση. «Η δημιουργία οραματιστών οχημάτων με την ικανότητα να εξελίσσονται μέσω λογισμικού θα επιτρέψει στους πελάτες να διατηρούν τα οχήματά τους ενημερωμένα με τις πιο πρόσφατες δυνατότητες και τεχνολογία πολύ καιρό αφότου φύγουν από το εργοστάσιο».
Η Hyundai είπε ότι θα επενδύσει 18 τρισεκατομμύρια γουόν (12,6 δισεκατομμύρια δολάρια) έως το 2030 για την ανάπτυξη και την ανάπτυξη αυτών των οχημάτων που καθορίζονται από λογισμικό.
Συμμετέχει σε ανταγωνιστές όπως η Volkswagen, η Toyota και η General Motors στη δημιουργία νέων λειτουργικών συστημάτων που θα λειτουργούν τα αυριανά αυτοκίνητα με επίκεντρο το λογισμικό. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες λένε ότι η μελλοντική τους κερδοφορία θα εξαρτηθεί από το λογισμικό και τις υπηρεσίες που συσκευάζονται στα προϊόντα τους και όχι από τον χάλυβα, το καουτσούκ και το γυαλί τους.
«Το λογισμικό με δυνατότητα συνεχούς αναβάθμισης θα παρέχει ποικίλες, σταθερές ροές εσόδων, ενώ παράλληλα προσφέρει νέες λειτουργίες και δυνατότητες για να διατηρεί τα οχήματα των πελατών ενημερωμένα», δήλωσε η Hyundai.
Αναπτύσσοντας λογισμικό σε συνδυασμό με υλικό, η Hyundai δεσμεύεται να «μειώσει σημαντικά τον χρόνο που απαιτείται για όλες τις διαδικασίες μαζικής παραγωγής, συμπεριλαμβανομένου του σχεδιασμού, του σχεδιασμού και της κατασκευής». Αυτό, με τη σειρά του, θα προσφέρει μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα, χαμηλότερο κόστος και μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους.