Τέσσερα χρόνια μετά την τελευταία του Paris Motor Show το 2018 και μετά την ακύρωση το 2020 λόγω πανδημίας, το Mondial de l’Auto επιστρέφει για την 89η έκδοσή του που έχει προγραμματιστεί από τις 17 έως τις 23 Οκτωβρίου 2022, στο εκθεσιακό κέντρο Port de Versailles.
Περιορισμένο σε διάρκεια, μόνο μια εβδομάδα και αποτελεί σημείο αναφοράς για τη νέα εποχή των διεθνών εκθέσεων.
Που αν αναλογιστούμε από τις εταιρίες που έχουν δηλώνουν συμμετοχή στης έκθεση στην Αιώνια Πόλη του Φωτός, μάλλον βρισκόμαστε προς το τέλος αυτής της περιόδου, καθώς στην έκθεση στο Παρίσι, την πρώτη ουσιαστικά μετά την πανδημία, οι απουσίες είναι πάρα πολλές.
Και αν δεν υπάρχουν αυτοκίνητα, που για τα αυτοκίνητα διεξάγεται η κάθε έκθεση, γιατί ο επισκέπτης να δαπανήσει τα ωραία του χρήματα, χωρίς να είναι σε θέση να δει όλα τα αυτοκίνητα του ανταγωνισμού, να συγκρίνει, να μάθει όλα όσα τον ενδιαφέρουν, έχοντας όλα τα μοντέλα στο πιάτο, και να αποφασίσει.
Ο γιγαντισμός αυτής της παράστασης, των διεθνών εκθέσεων με τα απίστευτα υψηλά κόστη δηλαδή, μοιάζει πλέον μακρινή ανάμνηση, ενώ εδώ και χρόνια αυτοκινητοβιομηχανίες απουσιάζουν συνειδητά από τις εκθέσεις ακολουθώντας άλλους δρόμους προβολής και επικοινωνίας.
Αναμφίβολα ο πόλεμος στην Ουκρανία που αναστάτωσε την εφοδιαστική αλυσίδα έχει παίξει σημαντικό ρόλο, με τις καθυστερήσεις σε παραγωγή και παραδόσεις.
Η επανεξέταση των εκθέσεων αυτοκινήτων, ακόμη και με τις δοκιμές των αυτοκινήτων στο δρόμο που ήταν το «κερασάκι» στην τούρτα, ίσως να έχουν λόγο ύπαρξης μόνο σε τοπικό επίπεδο…
Και επανερχόμαστε στο Paris Motor Show 2022.
Aπουσίες
Τι να δει λοιπόν φέτος ο επισκέπτης στο Παρίσι, πληρώνοντας και 16 ευρώ είσοδο, όταν απουσιάζει όλος ο όμιλος Volkswagen, δηλαδή VW, Audi, Cupra, Skoda, Seat, απουσιάζει ο όμιλος BMW, Mini, όπως επίσης Ford, Τoyota, Lexus, Volvo, Mazda, Fiat, Alfa Romeo, Opel, Nissan, Mercedes, Honda, Hyundai, Kia, JLR, ακόμα και η Citroen, αλλά και super cars όπως Ferrari, Aston Martin, Lamborghini, ενώ είναι φανερό ότι το Παρισινό σαλόνι το στηρίζει η Stellantis με Peugeot, DS Automobile, Jeep και o όμιλος Renault, με Renault, Dacia, Alpine.
Ούτε πρόκληση μπορούν να αποτελέσουν το Hopium με το Machina Vision, ένα Γαλλικό μεγάλο σπορ σεντάν με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου 500 ίππων που υπόσχεται πάνω από 1.000 χλμ. αυτονομίας, ή το NamX HUV, ενός SUV υδρογόνου σχεδιασμένο από την Pininfarina, ούτε έκθεση που είναι αφιερωμένη στις υπηρεσίες μετά την πώληση αυτοκινήτων και στις υπηρεσίες συνδεδεμένης μετακίνησης, μπορούν να στηρίξουν μια διεθνή έκθεση…
Τα υπόλοιπα στο Port de Versailles…
Διαβάστε ακόμα