Η Έκθεση του Παρισιού φέτος δεν έχει καμία σχέση με ό,τι είχαμε ζήσει σε άλλες εποχές, πιο λαμπερές, «ένδοξες» θα λέγαμε, από πολλές απόψεις.
Ο καιρός βροχερός, κάτι που δεν αποτελούσε από μόνο του πρόβλημα κάποτε, όμως, αν συνδυαστεί με την απουσία κυκλοφορίας πολλών αυτοκινήτων γύρω, λόγω έλλειψης καυσίμων και με τόσο λίγες συμμετοχές από πλευράς εταιριών, τότε ίσως και να πει κάποιος πως είναι η χειρότερη έκθεση ever…
Μα, πού πήγε ο κόσμος; Ασφαλώς, η πανδημία άφησε βαθιές πληγές σε όλα, άρα και στον κλάδο του αυτοκινήτου, επηρεάζοντας τα «σαλόνια» σε διεθνές επίπεδο.
Δύο χρόνια μετά, λοιπόν, το Παρίσι είναι φτωχό πια… Και να σκεφτεί κανείς ότι πρόκειται για την πρώτη έκθεση του είδους ιστορικά (από το 1898). Μετά το 1976 διεξάγεται κάθε δύο χρόνια εναλλάξ με την άλλη μεγάλη έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Παρά, δε, το γεγονός ότι το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης για φέτος έχει προγραμματιστεί να γίνει στο Κατάρ, η έκθεση του Παρισιού θα έπρεπε κανονικά να έχει άλλη αίγλη, στην ευρύτερη περιοχή μας.
Ποιες εταιρίες συμμετέχουν; Renault-Dacia-Alpine, Peugeot-Citroen-DS και Jeep, BYD (Kίνα) και Seres (Κίνα-Καλιφόρνια)… Είπατε τίποτε; Εμείς, πάντως, είμαστε εκεί και καταγράφουμε τα ολίγα, πλην ενδιαφέροντα, νέα από τον κόσμο της αυτοκίνησης.