Μπορεί να προσπεράσεις το νέο Sportequipe 8 στη φετινή Έκθεση του Παρισιού, όμως αξίζει να κοντοσταθείς και να μάθεις το λόγο που το κάνει να ξεχωρίζει.
Αρχικά να πούμε ότι η άγνωστη νέα ιταλική εταιρεία Sportequipe είναι η ναυαρχίδα του Ομίλου DR Automobiles. Το Sportequipe 8 τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας, ενώ πραγματοποιεί την παγκόσμια πρεμιέρα του στην πόλη του φωτός. Το επταθέσιο SUV έχει μήκος 4,72 μέτρα και είναι το μεγαλύτερο στο στόλο του Ομίλου DR Automobiles. Στο μπροστινό τμήμα ξεχωρίζει η μεγάλη κάθετη μάσκα και οι εισαγωγές αέρα, ενώ γενικότερα η σχεδίαση του περνάει λίγο αδιάφορη, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν είναι καλαίσθητη.
Η καινοτομία του νέου Sportequipe 8 είναι ότι για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο συνδυάζεται plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης με υγραέριο κίνησης (LPG)! H «ακτινογραφία» του νέου Sportequipe 8 δείχνει ότι χρησιμοποιεί turbo κινητήρα 1.5 λίτρων, απόδοσης 156 ίππων, ο οποίος εκτός από βενζίνη μπορεί να καταναλώνει και LPG. Σύμμαχοι του και δυο ηλεκτροκινητήρες με ισχύ 75 και 95 ίππων.
Έτσι το νέο Sportequipe 8 είναι το πιο ισχυρό μοντέλο του Ομίλου DR Automobiles, καθώς συνδυαστικά παράγει 320 ίππους και 510 Nm ροπής, ενώ «δηλώνει» ικανό να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 7 δευτ. Η μπαταρία του, χωρητικότητας 19,27 kWh, φορτίζει με σύνδεση στην πρίζα, ενώ η αυτονομία που μπορεί να προσφέρει αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας φτάνει τα 100 χλμ. Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφέρουμε ότι με τα ρεζερβουάρ βενζίνης, υγραερίου κίνησης και αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας η συνολική αυτονομία του Sportequipe 8 φτάνει σχεδόν τα 1.500 χλμ.
Πάμε τώρα να δούμε τους διαφορετικούς τρόπους λειτουργίας του υβριδικού συστήματος. Σε χαμηλές ταχύτητες χρησιμοποιείται μόνο ο ένας ηλεκτροκινητήρας, ενώ και οι δυο αναλαμβάνουν δουλειά σε ενδιάμεσες ταχύτητες, και σε υψηλότερες στο παιχνίδι μπαίνει ο κινητήρας εσωτερικής καύσης, ο οποίος μπορεί να λειτουργήσει και σόλο τροφοδοτούμενος από υγραέριο κίνησης. Σημειώνεται ότι σε κάθε περίπτωση η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς.
Προς το τέλος του έτους με αρχές του 2023 το Sportequipe 8 θα προσφέρεται απλά με κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνη/LPG) χωρίς το plug-in υβριδικό σύστημα, ενώ θα λανσαριστεί και τετρακίνητη έκδοση.