To επαναστατικό στη σχεδίαση Peugeot 9X8, καθώς απουσιάζει η τεράστια πίσω αεροτομή, που στη θέση της υπάρχει ένα κάθετο στοιχείο το οποίο διασχίζει όλο το αμάξωμα, κοσμεί το περίπτερο της Γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Είναι το αυτοκίνητο με το οποίο η Peugeot θέλει να κατακτήσει τη νίκη στις 24Ώρες του Λε Μαν, 10-11 Ιουνίου 2023, και όλη η φετινή χρονιά αποτελεί συμμετοχή-εξέλιξη της ομάδας.
Ήδη η ομάδα έχει συμμετάσχει για το παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής στις 6 ώρες στην πίστα του Φίτζι, Ιαπωνία, και στις 6 ώρες της Μόντσα, συλλέγοντας πολύτιμα δεδομένα, ενώ ετοιμάζεται και τις 8 ώρες του Μπαχρέιν, στην Σακχίρ.
Ένας αγώνας που είναι κατά 30% μεγαλύτερος από τους δύο προηγούμενους, που από πλευράς αντοχής θα προσθέσει νέα δεδομένα στο Team Peugeot.
Mάλιστα στον αγώνα του Μπαχρέιν (10-12 Νοεμβρίου) που και αυτός προσμετρά στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής, θα κάνει το αγωνιστικό ντεμπούτο με την ομάδα ο Νίκο Μίλερ, που στο Peugeot 9X8 με τον αριθμό 94 θα πλαισιώσει τους Λόικ Ντιβάλ και Γκουστάβο Μένετζες.
Να θυμίσουμε ότι το 9Χ8 που είναι κατασκευασμένο από ανθρακόνημα, ακολουθεί την υβριδική τεχνολογία. Φέρει κινητήρα V6 bi-turbo 2.6 λίτρων απόδοσης 680 ίππων μεταδίδοντας την κίνηση στον πίσω άξονα και θα συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα 200 kW (272 ίππων) τοποθετημένο στον μπροστινό άξονα.
To κιβώτιο είναι 7 σχέσεων ζυγίζει μόλις 1.030 κιλά με δοχείο καυσίμων 90 λίτρων με 100% καύσιμα νέας τεχνολογίας, βιοκαύσιμα δηλαδή.