Η Skoda διαθέτει πλέον μια πλήρη γκάμα από SUV, κάθε μεγέθους, την οποία απαρτίζουν τα Kamiq, Karoq και Kodiaq, αλλά και το αμιγώς ηλεκτροκίνητο Enyaq iV.
Ο σύγχρονος πρόγονος τους ήταν το Yeti, το οποίο άνοιξε στη Skoda την πόρτα στη δημοφιλέστατη σήμερα κατηγορία των SUV. Η ιστορία του Yeti άρχισε να γράφεται στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2005, όπου πρωτοεμφανίστηκε σε πρωτότυπη μορφή. Βασίζονταν στο επίσης πρωτότυπο Roomster, ταυτόχρονα όμως εξέφραζε την εξελιγμένη σχεδιαστική φιλοσοφία της τσέχικης εταιρείας.
Την ίδια χρονιά, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, αποκαλύφτηκε ακόμα ένα πρωτότυπο Yeti, το οποίο ξεχώριζε με την αποσπώμενη οροφή των εμπρός επιβατών, ενώ η υφασμάτινη οροφή των πίσω επιβατών ήταν αναδιπλούμενη. Αμφότερα τα πρωτότυπα Yeti διέθεταν μια σειρά από ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά.
Για παράδειγμα, είχαν μόνο έναν υαλοκαθαριστήρα κρυμμένο στη δεξιά μπροστινή κολόνα, υπήρχε θήκη κρύου νερού στην κεντρική κονσόλα, αποσπώμενο σύστημα πλοήγησης, η πόρτα του χώρου αποσκευών χωρίζονταν στα δύο, ενώ το κάτω τμήμα αναδιπλώνονταν και μετατρέπονταν σε παγκάκι ή μπορούσε να χρησιμεύει ως βάση στήριξης για τη μεταφορά δυο ποδηλάτων.
Η θερμή υποδοχή που έλαβε το Yeti από κοινό και ειδικούς, οδήγησε την Skoda στην απόφαση να ανάψει το πράσινο φως της παραγωγής το 2009. Διατήρησε σε μεγάλο βαθμό τη σχεδίαση των πρωτότυπων Yeti, μεγάλωσε σε διαστάσεις, ενώ βασίστηκε στην πλατφόρμα της τότε Octavia που του επέτρεψε να αποκτήσει και σύστημα τετρακίνησης.
Πρόσφατα η Skoda αποκάλυψε μια πρωτότυπη μορφή του Yeti που είχε αναπτύξει χρόνια πριν, στις αρχές του 2012. Ο λόγος για το άγνωστο Yeti με καρότσα, το οποίο δεν εισήλθε ποτέ στη γραμμή παραγωγής.
Τροφοδοτούν από δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα TDI, απόδοσης 170 ίππων, ενώ διέθετε και σύστημα τετρακίνησης Για το pickup αμάξωμα του χρησιμοποιήθηκε αναλλοίωτο το μπροστινό τμήμα του Yeti παραγωγής, ενώ η πίσω πλατφόρμα και η ανάρτηση προέρχονταν από το Volkswagen Caddy Max.
Τα πίσω πάνελ του αμαξώματος όμως είχαν επανασχεδιαστεί από την Skoda. Το pickup Υeti ήταν μακρύτερο, φτάνοντας τα 4.876 χλστ., ενώ το κανονικό Yeti είχε μήκος 4.223 χλστ. H αύξηση αυτή οφείλονταν κυρίως στο μακρύτερο μεταξόνιο (από 2.578 χλστ. στα 3.006 χλστ.) και στην εκτεταμένη πίσω προεξοχή (985 χλστ. έναντι 768 χλστ.).
Η καρότσα στο pickup Yeti είχε διαστάσεις 1.936 x 1.170 χλστ. και μεγάλο βάθος που έφτανε τα 625 χλστ., καθώς η βάση του SUV ήταν υψηλότερη σε σύγκριση με τα συμβατικά συμπαγή pickup.
Το 2013 το Yeti έκανε απόβαση στην αγορά της Κίνας με μακρύτερο όμως κατά 60 χλστ. μεταξόνιο, φτάνοντας τα 2.638 χλστ. Οι τίτλοι τέλους στην παραγωγή του Yeti έπεσαν το 2017, ενώ η πορεία του σίγουρα ήταν επιτυχημένη, καθώς συνολικά κατάφερε να σημειώσει πάνω από 630.000 πωλήσεις.