Ο Κάρλος Σάινθ ήταν ο ταχύτερος οδηγός του πρώτου σκέλους των ελεύθερων δοκιμών στο Austin, με τον Μαξ Φερστάπεν δεύτερο και τον Χάμιλτον να ακολουθεί τρίτος.
Ούτε μισό σύννεφο δεν είχε ο ουρανός του Τέξας, οπότε τα πρώτα συμπεράσματα από τις ελεύθερες δοκιμές του γκραν πρι της Αμερικής βγήκαν χωρίς… καιρικές παρεμβολές.
Η μία ώρα του σέσιον δεν ξεκίνησε και με τον καλύτερο τρόπο, ιδιαίτερα για τον Αντόνιο Τζιοβινάτσι, ο οποίος βρέθηκε πίσω από το τιμόνι της Haas. Ο Ιταλός πέντε λεπτά μετά την έναρξη, έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του και καρφώθηκε με το πίσω δεξί μέρος του στα προστατευτικά λάστιχα. Άμεσα τέθηκε ολιγόλεπτο καθεστώς κόκκινης σημαίας, με τον Τζιοβινάτσι να καταφέρνει -εν τέλει- να «ξεκαρφώσει» τη Haas του και να πάει στα πιτ. Είχε κάνει μόλις 4 γύρους και δεν επέστρεψε ποτέ στην πίστα.
Όλοι οι οδηγοί χρησιμοποίησαν μαλακή γόμα, με κάποιους να βάζουν και τη μέση στα τελευταία λεπτά.
Τον καλύτερο χρόνο έκανε ο Κάρλος Σάινθ με 1:36.857, έχοντας, μάλιστα και διαφορά πάνω από δύο δευτερόλεπτα από τον δεύτερο Μαξ Φερστάπεν. Ο Ολλανδός πίεσε όσο μπορούσε στο τέλος, όμως δεν κατάφερε να πλασαριστεί στην κορυφή.
Η τρίτη θέση του Χάμιλτον έφερε σαφή αισιοδοξία σε μία Mercedes που έχει φέρει πολλές αναβαθμίσεις στο Austin. Διπλή παρουσία για την Aston Martin στη δεκάδα, με τον Λανς Στρολ να κάνει τον τέταρτο καλύτερο χρόνο, 6 δέκατα μακριά από τον Σάινθ και τον Σεμπάστιαν Φέτελ να τερματίζει 10ος.
Ο Σέρχιο Πέρεζ αντιμετώπισε διάφορα θεματάκια με την RB18 του και περιορίστηκε στην 5η θέση, μία πάνω από τον Αλόνσο. Ο Ισπανός, μάλιστα, παρέδωσε και μαθήματα… drift, αφού είχε ένα εντυπωσιακό σώσιμο με δύο «ανάποδα τιμόνια» μέσα σε δέκατα του δευτερολέπτου!
Χιλιοστά κάτω από το δευτερόλεπτο μακριά από την κορυφή κινήθηκαν Ράσελ, Γκασλί και Νόρις για την 7η, την 8η και την 9η θέση αντίστοιχα.
Τη δεύτερη Ferrari οδήγησε ο Ρόμπερτ Σβάρτσμαν που έκανε τον 16ο καλύτερο χρόνο. Στη 01:00 θα ακολουθήσει το FP2.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα του FP1: