Έκανε την έκπληξη η Ford Performance και παρουσίασε ένα van, αμιγώς ηλεκτρικό, το Electric Super Van.
Mόνο που η όλη κατασκευή του δεν είναι για τους επαγγελματίες της καθημερινότητας, αλλά για τους επαγγελματίες των αγώνων.
Καθώς το Electric Super Van Electric φέρει σωληνωτό σασί, όπως περίπου και το Puma Rally1 το οποίοι οδηγούν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, οι οδηγοί της M-Sport, Λεμπ, Μπριν, Λουμπέ, Γκρινσμίθ και ο ελληνικής καταγωγής Ζουρντάν Σερδερίδης.
Όλο δηλαδή αποτελείται από σωλήνες σύμφωνα με τις προδιαγραφές της FIA, όπως ακριβώς και στα αυτοκίνητα της κατηγορίας Rally1, και πάνω σε αυτούς «κουμπώνει» το αμάξωμα.
Από σχεδιαστικής πλευράς το αμιγώς ηλεκτρικό αυτό όχημα είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό την ελάχιστη απόσταση από το έδαφος που μοιάζει να «ακουμπάει» στην άσφαλτο, τόσο χαμηλό είναι, με τα μεγάλα αεροδυναμικά βοηθήματα όπως τα φουσκωμένα φτερά για να «χωρέσουν» οι ζάντες 20 ιντσών, οι εξωτερικοί καθρέπτες, η ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή και ο διαχύτης που καλύπτει όλο το πλάτος του αυτοκινήτου.
Το Electric Super Van φέρει 4 ηλεκτροκινητήρες, 2 για μπροστά και 2 για πίσω συνολικής απόδοσης 2.000 ίππων.
Το εσωτερικό δεν διαφέρει από ένα σύγχρονο αγωνιστικό αυτοκίνητο.
Δεν υπάρχουν μοκέτες, είναι τελείως «γυμνό» με bucket καθίσματα τελευταίων προδιαγραφών, ζώνες 6 σημείων, αγωνιστικά πεντάλ, και δύο ψηφιακές οθόνες, η μία ως πίνακας οργάνων και η δεύτερη, η κάθετη, που είναι δανεισμένη από το Mustang Mach-E, της ψυχαγωγίας.
Σε αυτήν την οθόνη που ο οδηγός μπορεί να συνδεθεί με το διαδίκτυο, έχει τη δυνατότητα να δει σε τι απόσταση υπάρχουν φορτιστές, τι ισχύ έχουν και τι καλώδια έχουν.
Το Electric Super Van είναι το 4ο της σειράς Ford Super Van, όλα βασισμένα στο Transit, αλλά αυτό που παρουσιάστηκε στο ράλι Καταλονίας ήταν το πρώτο ηλεκτρικό.
Μάλιστα όσοι φίλοι των αγώνων παρακολούθησαν τον ισπανικό αγώνα, είδαν αυτό το ηλεκτρικό θηρίο να «γράφει» μερικά χλμ. πριν περάσουν τα αγωνιστικά.
Ένα ακόμα μήνυμα έδωσε η Ford, ότι ακολουθεί και στα ελαφρά επαγγελματικά τον δρόμο της ηλεκτροκίνησης.
Διαβάστε ακόμα
Δείτε το video: