Ο εξηλεκτρισμός για το C5 Aircross συνεχίζεται, καθώς η Citroen αποφάσισε να το βάλει πιο βαθιά…στην πρίζα.
Η γαλλική εταιρεία λοιπόν ανακοίνωσε ότι η ναυαρχία στα SUV της, το C5 Aircross, αποκτά και δεύτερη plug-in υβριδική έκδοση. Υπενθυμίζουμε ότι μέχρι τώρα προσφέρονταν μόνο με την 225 e-EAT8 plug-in υβριδική έκδοση των 225 ίππων.
Η νέα plug-in υβριδική είναι λιγότερο ισχυρή, ενώ στόχο έχει να διευρύνει προς τα κάτω και να κάνει πιο προσιτή την εξηλεκτρισμένη γκάμα του C5 Aircross. Παράλληλα αντικαθιστά τον 1.6 PureTech βενζινοκινητήρα των 180 ίππων.
Η νέα plug-in υβριδική έκδοση συνδυάζει 1.6 PureTech βενζινοκινητήρα, απόδοσης 150 ίππων, ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων (81 kW), το τελευταίας γενιάς αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων e-EAT8 και μπαταρία νέου τύπου χημείας, χωρητικότητας 12.4 kWh με 84 κελιά.
Με μια πλήρη φόρτιση η εξελιγμένη μπαταρία υπόσχεται αυτονομία 58 χλμ. (μέτρηση WLTP) αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας, αρκεί η ταχύτητα να μη ξεπερνά τα 135 χλμ./ώρα, ενώ σε φορτιστή 7,4 kW το C5 Aircross χρειάζεται να παραμείνει συνδεδεμένο 1 ώρα και 45 λεπτά. Συνδυαστικά το νέο 180 e-EAT8 plug-in υβριδικό C5 Aircross παράγει 180 ίππους και 360 Nm ροπής. Στην αγορά της Γαλλίας το νέο C5 Aircross plug-in hybrid 180 e-EAT8 ξεκινάει από 43.650 ευρώ.
H Citroen όμως αναβάθμισε και την ισχυρότερη plug-in υβριδική έκδοση του C5 Aircross, καθώς απέκτησε και αυτή τη μπαταρία νέου τύπου χημείας, με αποτέλεσμα να αυξηθεί η ηλεκτρική αυτονομία από 55 στα 64 χλμ., καθώς μεγάλωσε η χωρητικότητα από 13.2 σε 14.2 kWh, ενώ ο αριθμός των κελιών παρέμεινε στα 96. Να πούμε επίσης ότι μεγαλύτερη αυτονομία (από 55 στα 63 χλμ.) με αλλαγή στον τρόπο διαχείρισης του ελάχιστου ορίου φόρτισης προσφέρει και το plug-in υβριδικό C5 X, με τη χωρητικότητα της μπαταρίας του να διατηρείται στις 12,4 kWh.