Πρεμιέρα έκανε σήμερα το αμιγώς ηλεκτροκίνητο σκούτερ Seat MÓ 125 Performance στη Διεθνή Έκθεση Μοτοσικλετών EICMA στο Μιλάνο.
Πρόκειται για τη νέα βελτιωμένη έκδοση του Seat MÓ eScooter 125 που παρουσιάστηκε πριν από δυο χρόνια, ως μια λύση μικροκινητικότητας για τα αστικά κέντρα. Πριν καν αποκαλυφτεί το νέο Seat MÓ 125 Performance κατάφερε να κατακτήσει δυο Παγκόσμια Ρεκόρ Guinness, εντός μόλις 48 ωρών.
Στη διεθνή πίστα Zuera που βρίσκεται στη Σαραγόσα της Ισπανίας πέτυχε τη μεγαλύτερη απόσταση με ηλεκτρικό σκούτερ σε 24 ώρες από μια ομάδα σκυταλοδρομίας, όταν διένυσε συνολικά 1.430 χλμ. Στη συνέχεια κάλυψε τη μεγαλύτερη απόσταση με ηλεκτρικό σκούτερ σε 24 ώρες με ένα μόνο αναβάτη, διανύοντας 1.158 χλμ.
Πάμε τώρα να δούμε τα χαρακτηριστικά που κάνουν τη νέα έκδοση Performance να ξεχωρίζει. Ο προηγμένος ηλεκτροκινητήρας που παράγει ισχύ 7,5 kW (11,5 kW μέγιστης ισχύος) είναι ενσωματωμένος στον πίσω τροχό, ενώ πλέον υποστηρίζει λειτουργία eBoost, η οποία το βοηθάει να ξεπεράσει την κίνηση.
Η εν λόγω τεχνολογία λειτουργεί με την παροχή αυξημένης τελικής ταχύτητας 105 χλμ./ώρα (το Seat MÓ eScooter 125 φτάνει μέχρι 95 χλμ./ώρα) για 30 δευτερόλεπτα. Το σύστημα που παρέχει την έξτρα ώθηση μπορεί στη συνέχεια να ενεργοποιηθεί ξανά μετά από 2 λεπτά. Βοηθά επίσης στην επίτευξη ταχύτερης επιτάχυνσης, μειώνοντας το χρόνο για να φτάσει τα 50 χλμ./ώρα από στάση σε 2,9 δευτερόλεπτα, ενώ το Seat MÓ eScooter 125 χρειάζεται 3,9 δευτερόλεπτα.
Η αύξηση της απόδοσης συνδυάζεται με την αυξημένη ικανότητα πέδησης με την ενσωμάτωση δίσκων GALFER, ενώ αναβαθμισμένη είναι και η ανάρτηση. Το πίσω, πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ παρέχεται από την ÖHLINS και επιτρέπει στους χρήστες να συντονίζουν πλήρως την ανάρτηση στο στυλ οδήγησης τους, τόσο με ρύθμιση συμπίεσης και επαναφοράς του αμορτισέρ όσο και με ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου.
Η αγωνιστική τεχνολογία της πίσω ανάρτησης μεγιστοποιεί τον χειρισμό σε κάθε διαδρομή και λειτουργεί σε συνδυασμό με τη βελτιωμένη μπροστινή διάταξη που αναπτύχθηκε μαζί με την Andreani-με ελκυστικό χρυσό φινίρισμα-για να βοηθήσει την πλήρως ηλεκτρική μοτοσυκλέτα να προσφέρει μία απίστευτα δυναμική και ευέλικτη εμπειρία ακόμη και στους πιο απαιτητικούς δρόμους.
Ανεξάρτητα από το πόσο μεγάλο είναι το ταξίδι, η άνεση είναι εγγυημένη με το υψηλής ποιότητας κάθισμα που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη SHAD, τόσο για τον αναβάτη όσο και για τον συνεπιβάτη. Το διπλό κάθισμα Alcantara σε μαύρο χρώμα προσφέρει αυξημένη άνεση. Παράλληλα μια γυαλιστερή μαύρη επιγραφή έχει τοποθετηθεί στην αριστερή πλευρά στο πίσω μέρος σε σύγκριση με το αρχικό αυτοκόλλητο MÓ στο μπροστινό μέρος της στάνταρ έκδοσης.
Η μπαταρία του, χωρητικότητας 5,6 kWh, ζυγίζει λίγο περισσότερο από 40 κιλά και υπόσχεται αυτονομία έως και 137 χλμ. με μία μόνο πλήρη φόρτιση της (6-8 ώρες από οικιακή παροχή). Μπορεί να φορτιστεί ενώ βρίσκεται πάνω στο ηλεκτρικό σκούτερ, αλλά μπορεί επίσης να αφαιρεθεί από το SEAT MÓ 125, καθώς είναι αποσπώμενη, και να συνδεθεί σε μία οικιακή πρίζα ρεύματος.
Η παλέτα του νέου Seat MÓ 125 Performance περιλαμβάνει δυο νέες αποχρώσεις, τη μπλε “Tarifa Blue” και τη γκρι “Barcelona Grey”. Tέλος, να πούμε ότι οι παραδόσεις του Seat MÓ 125 Performance θα ξεκινήσουν το πρώτο τρίμηνο του 2023.