Ο Νεβίλ πήρε την πρωτοπορία στο τέλος του 2ου σκέλους, πως όμως είναι το φιλμ του 2ου σκέλους.
Το δεύτερο σκέλος του ράλι Ιαπωνίας ξεκίνησε με τον Έβανς να προηγείται κατά τρία δευτ. του Νεβίλ.
O Έβανς όμως μετά τις τρείς πρώτες Ειδικές Διαδρομές του 2ου σκέλους ο Ουαλός έχει αυξήσει τη διαφορά από τον Βέλγο στα 6,5 δευτ.
Στην 4η Ειδική Διαδρομή του 2ου σκέλους, ο Οζιέ είναι ο ταχύτερος με τον Νεβίλ πίσω 1/10 και τον Νεβίλ 2,6 δευτ, αργότερος από τον Νεβίλ.
Ετσι η διαφορά μειώνεται στα 3,9 δευτ.
Στην επόμενη Ειδική Διαδρομή το χρώμα της κορυφής αλλάζει για πρώτη φορά με τον Νεβίλ να οδηγεί την κατάταξη με 2 δευτ. διαφορά από τον Έβανς.
Παρά το γεγονός ότι ο Νεβίλ παραπονείται για τα διαφορικά του Hyundai i20 Rally1, εντούτοις σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην τελευταία Ειδική Διαδρομή του 2ου σκέλους, αυξάνοντας κατά 4 δευτ. τη διαφορά από τον Έβανς.
Η μάχη για τη νίκη θα γίνει μεταξύ των δύο στο τρίτο και τελευταίο σκέλος του ράλι Ιαπωνίας καθώς ο τρίτος ο Τάνακ, είναι πολύ πίσω στα 39,9 δευτ.
Το 2ο σκέλος ήταν δύσκολο για τους Ροβάνπερα -Χάλτουνεν καθώς ταλαιπωρήθηκαν από κλαταρισμένα ελαστικά, που σε συνδυασμό με τα 40 δευτ. ποινής λόγω καθυστέρησης, οι παγκόσμιοι πρωταθλητές 2022 έπεσαν στην 11η θέση.
Το 2ο σκέλος ήταν ένα ρεσιτάλ για τον Οζιέ με τον Λαντέ πλέον ως συνοδηγό.
Λόγω ενός κλαταρίσματος στην 1η Ειδική Διαδρομή φιγουράριζε 10ος. Όμως στο 2ο σκέλος έγραψε τρείς ταχύτερους χρόνους και σκαρφάλωσε στην 5η θέση.
Πολύ δύσκολο να ανέβει άλλη μια θέση καθώς είναι περισσότερο από 1’40’’.
Στο WRC2 o Λίντχολμ προηγείται που σημαίνει οτι φλερτάρει με τον τίτλο.
Να σημειωθεί οτι ο 2ος στο WTC2 Παγιάρι ήρθε αντιμέτωπος με αντίθετα διερχόμενο όχημα που εισήλθε από κάποια μη φυλασσόμενη όπως έπρεπε διασταύρωση και φυσικά η FIA την ευθύνη την έριξε στην οργάνωση.
Πάντως το ράλι Ιαπωνίας δεν έχει εξελιχθεί με τους καλύτερους οιωνούς. Η μια Ειδική Διαδρομή ακυρώνεται μετά την άλλη, αυτοκίνητα κινούνται εντός των Ειδικών Διαδρομών, και πως θα πάρει το ΟΚ από πλευράς ασφάλειας από τη FIA για την επόμενη χρονιά.
Βέβαια και στη Formula 1 οι οργανωτές του Ιαπωνικού Γκραν Πρι δεν τα πάνε καλά. Έχουμε δει τα μύρια όσα.
Το 3ο και τελευταίο σκέλος που περιλαμβάνει 5 Ειδικές Διαδρομές μήκους 69,82 χλμ. με την power stage που δίνει επιπλέον βαθμούς 7.52 χλμ. , Ειδική Διαδρομή με την οποίαν πέφτει η αυλαία του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος.