Στον εντός έδρας αγώνα, το ράλι Ιαπωνίας, η Toyota έριξε το γάντι στους αντιπάλους αποκαλύπτοντας το νέο της άρμα, στην κατηγορία WRC2.
To Υaris Rally2, που βασίζεται στην 3θυρη έκδοση, το οποίο σε μαύρο χρώμα ήταν πολύ εντυπωσιακό.
Και φυσικά άρχισε το «κους-κους» πως θα είναι αυτό το αυτοκίνητο, απέναντι στον βασιλιά της κατηγορίας, το Skoda Fabia, αλλά και στα Citroen C3, Ford Fiesta και Hyundai i20, που όμως τα τελευταία δεν έχουν εξελιχθεί όπως το Fabia, κυρίως για λόγους budget.
Μάλιστα στην τελευταία του έκδοση ως Fabia RS Rally2, πριν λίγες ημέρες πραγματοποίησε την πρώτη του εμφάνιση στο γερμανικό ράλι Λάουσιτζ, με Μίκελσεν-Έρικσεν κερδίζοντας φυσικά τον αγώνα.
Στο ράλι της Ιαπωνίας το Toyota Yaris Rally2 εμφανίστηκε με τον τέσσερις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή ράλι πίσω από το τιμόνι, τον Φινλανδό Γιούχα Κάνκουνεν, ο οποίος βρίσκεται πίσω από την εξέλιξη και το “έστριψε” στην Υπερειδική.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι το Yaris Rally2 θα εμφανιστεί το 2024, με το 2023 να είναι η χρονιά εξέλιξης, ώστε να είναι έτοιμο να διεκδικήσει νίκες.
Γίνεται λοιπόν αντιληπτό πόσα χλμ. δοκιμών στο βωμό της εξέλιξης θα «γράψει» το Yaris Rally2 για να αντιμετωπίσει στα ίσια κυρίως το Fabia RS Rally2
Μη ξεχνάμε ότι η Toyota πλέον του budget το οποίο διαθέτει είναι και το πάθος του προέδρου του ιαπωνικού κολοσσού, Άκιο Τογιόντα, ο οποίος δίνει το «ρυθμό» ώστε όπου δίνει το παρόν η ομάδα της Toyota Gazoo Racing να πρωταγωνιστεί και το έδειξε αμέσως με τον Γιούχα Κάνκουνεν, ενώ θεωρείται βέβαιο ότι από το bucket του Yaris Rally2 θα «περάσουν» Ροβάνπερα, Οζιέ, Έβανς, Κατσούτα, η δύναμη πυρός δηλαδή της Toyota στο WRC.
Το Yaris Rally2, πέρα από το πλάνο του Άκιο Τογιόντα που θέλει Ιάπωνες οδηγούς να εξελίσσονται ώστε κάποια χρονιά να στεφθούν και παγκόσμιοι πρωταθλητές, κάτι που ξεκίνησε με τον Κατσούτα, θα είναι διαθέσιμο και σε ιδιωτικές ομάδες.
Αυτό σημαίνει ότι μεγαλώνει η βεντάλια των πληρωμάτων που θα συμμετάσχουν τόσο στο WRC όσο και στο ERC, ανεβάζοντας σαφώς το ενδιαφέρον στην κατηγορία WRC2, αρκεί να μην έχουμε απώλειες.
Λέτε με την είσοδο της Toyota στην WRC2 να ασχοληθούν περισσότερο Hyundai και Ford M-Sport για τα i20 και Fiesta αντίστοιχα.
Χρήματος «επιτρέποντος» όλα είναι πιθανά…