Η συνεργασία της Ford M-Sport με τον Κρεγκ Μπριν τερματίστηκε ένα χρόνο νωρίτερα.
Η αλήθεια είναι ότι ο Μπριν ως πρώτος οδηγός της Ford M-Sport (στους αγώνες όπου δε συμμετείχε ο Λεμπ) με το νέο Puma Rally1 δεν είχε τα αποτελέσματα που ανέμενε η ομάδα.
Πολλές εξόδους και καθόλου ανταγωνιστικός, παρά το γεγονός ότι ήρθε στην Ford M-Sport στις αρχές του 2022 έχοντας κάνει καλές εμφανίσεις με την ομάδα της Hyundai Motorsport, τα προηγούμενα χρόνια.
Ίσως το βάρος του πρώτου οδηγού ήταν πολύ μεγάλο για να το αντέξει ο Μπριν, σε μια χρονιά όπου η Ford M-Sport ήθελε να επιστρέψει στις διακρίσεις, την πρώτη χρονιά με τα υβριδικά αυτοκίνητα.
Και το Puma Rally1 από την αρχή της σεζόν έδειξε ότι θα είναι πολύ ανταγωνιστικό, καθώς στον πρώτο αγώνα της χρονιάς ο Λεμπ και με την μαθηματικό Ιζαμπέλ Γκαλμίς πήραν τη νίκη.
Ότι το Puma Rally1 ήταν ανταγωνιστικό το απέδειξαν επίσης και στο EKO Ράλλυ Ακρόπολις, όπου το πλήρωμα Λεμπ-Γκαλμις ήταν πρώτοι (μέχρι να εγκαταλείψουν από μια αστεία βλάβη με τον ιμάντα του δυναμό) και δεύτεροι η μεγάλη έκπληξη του εθνικού μας αγώνα, οι Λουμπέ-Λαντίς.
Όμως από εκεί και πέρα ο Μπριν δεν πρωταγωνίστησε σε κανέναν αγώνα αφήνοντας το 2022 με δύο μόνο αποτελέσματα στο βάθρο και έναν ταχύτερο χρόνο στην power-stage στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, στην Ιαπωνία.
Ο Μπριν ήρθε στη Ford M-Sport με στόχο τις διακρίσεις, αλλά η συνταγή δεν «βγήκε», παρά το γεγονός ότι ο Ιρλανδός και γρήγορος είναι και εμπειρία έχει.
Επένδυσε η ομάδα του Μάλκολμ Γουίλσον στον Ιρλανδό, αλλά η «πηγή με το νερό» ήταν πολύ μακριά…
Και επειδή τα αποτελέσματα είναι αυτά που καθορίζουν το μέλλον, συναινετικά ήρθε το διαζύγιο μεταξύ των δύο.
Αδειάζει λοιπόν ένα bucket στο Puma Rally1 και να δούμε ποιος θα το καλύψει;
Θα είναι ο Οτ Τάνακ;
Όσο για τον Μπριν, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα επιστρέψει -παρέα με τον Τζέιμς Φούλτον, το νέο συνοδηγό του στη θέση του Nαγκλ που αποχώρησε από τη σκηνή του WRC, στη Hyundai Motorsport μοιράζοντας το i20 Rally1 με το Σόρδο, με την ομάδα να θέλει να μεταπείσει τον Ισπανό, ο οποίος είχε δηλώσει ότι στο τέλος της φετινής χρονιάς κρεμάει κράνος και φόρμα.