Σύγχυση στο κοινό έχει προκαλέσει το ανανεωμένο λογότυπο της Kia, καθώς φαίνεται ότι αρκετοί δε μπορούν να αναγνωρίσουν ότι ανήκει στην κορεάτικη εταιρεία!
Αρχικά να υπενθυμίσουμε ότι η Kia δημιούργησε ένα πιο κομψό λογότυπο, τα γράμματα του οποίου επικοινωνούν μεταξύ τους, έχουν πιο «ρέουσα» μορφή, πλέον δεν υπάρχει κυκλικό περίγραμμα, ενώ το στυλ του παρέμεινε μινιμαλιστικό. Παράλληλα η Kia άλλαξε και το σλόγκαν της από «δύναμη για έκπληξη» σε «κίνηση που εμπνέει».
Η νέα μορφή μου έχει το λογότυπο της Kia μπερδεύει ορισμένους, καθώς δε μπορούν να διακρίνουν το μεσαίο γράμμα i που ενώνεται με τo k και το a. Έτσι δημιουργείται μια «οφθαλμαπάτη» με το λογότυπο που τοποθετείται πλέον στα νέα μοντέλα της Kia να μοιάζει περισσότερο με ΚΝ.
Το αποτέλεσμα είναι πολλοί να αναρωτιούνται ποια είναι αυτή η «άγνωστη» μάρκα και να την «googlάρουν». Αυτό πάντως έχει και τη θετική του πλευρά, καθώς αποδεικνύει ότι τα νέα μοντέλα της Kia προσελκύουν έντονο ενδιαφέρον. Από την άλλη κάποιοι λένε «πες ότι θες για το όνομά μου, αρκεί να το πεις σωστά».
Στη γνωστή μηχανή αναζήτησης έχουν αυξηθεί από το καλοκαίρι του 2021 οι χρήστες που αναζητούν πληροφορίες για τα μυστηριώδη “KN” αυτοκίνητα, όπως αποκαλύπτουν τα στατιστικά του Google Trends. Οι συχνότερες αναζητήσεις είναι: “KN SUV,” “KN car brand price”, “KN car brand electric” και “What is KN car brand”.
Μάλιστα κάθε μήνα υπάρχουν περίπου 30.000 αναζητήσεις “KN car”, οι οποίες γίνονται από διάφορες χώρες, όπως Η.Π.Α, Αυστραλία, Καναδά και Βρετανία. Πάντως σωστά γραμμένο το όνομα της Kia στη μηχανή της Google έχει σε μηνιαία βάση 1,83 εκατομμύρια αναζητήσεις, άρα οι 30.000 που αναζητούν την “KN” είναι σημαντικά λιγότεροι.