Ένα όχημα προπαραγωγής του νέου Mercedes-Benz eSprinter ολοκλήρωσε ένα ειδικό test drive πριν από λίγο καιρό.
Με μία μόνο φόρτιση μπαταρίας και χωρίς επαναφόρτιση, η διαδρομή είχε ορισθεί από το Μουσείο Mercedes-Benz στη Στουτγάρδη στο αεροδρόμιο του Μονάχου και πάλι πίσω.
Αυτό αντιστοιχεί σε απόσταση 475 χιλιομέτρων με κατανάλωση ισχύος 21,9 kWh ανά 100 χιλιόμετρα. Και αυτό παρά το γεγονός ότι η διαδρομή είναι εξαιρετικά απαιτητική όσον αφορά την κατανάλωση καυσίμου λόγω της μεγάλης αναλογίας των αυτοκινητοδρόμων και της ανάβασης στο Swabian Jura. Το test drive κρίθηκε επιτυχές.
Τρεις οι μπαταρίες
Το νέο Mercedes-Benz eSprinter θα κυκλοφορήσει με τρία διαφορετικά μεγέθη μπαταριών. Ένα όχημα προπαραγωγής με τη μεγαλύτερη από τις τρεις παραλλαγές επιλέχθηκε για το test drive. Με στόχο μια πρακτική διαμόρφωση οχήματος για χρήση CEP (ταχυμεταφορά, express, υπηρεσία δεμάτων), ήταν ένα μεγάλο eSprinter με ψηλή οροφή.
Προκειμένου να δημιουργηθούν πραγματικές συνθήκες για μια ταχεία παράδοση μεταξύ Στουτγάρδης και Μονάχου, το ταξίδι δεν ολοκληρώθηκε σε κλειστή πίστα δοκιμών, αλλά σε κυκλοφορία εντός της πόλης καθώς και σε ομοσπονδιακούς δρόμους και αυτοκινητόδρομους. Ούτε η τοπογραφία ήταν βελτιστοποιημένη. Για παράδειγμα, η ανάβαση στο Swabian Jura αφέθηκε σκόπιμα στη διαδρομή. Ένας επιθεωρητής από την TÜV Süd κάθισε στη θέση του συνοδηγού δίπλα στο δοκιμαστή της Mercedes-Benz καθ’ όλη τη διάρκεια της δοκιμής.
Ως ουδέτερος οργανισμός δοκιμών, η TÜV Süd πιστοποίησε ότι η κατανάλωση 21,9 kWh ανά 100 χιλιόμετρα που επιτεύχθηκε σε αυτό το test drive από τη Στουτγάρδη στο Μόναχο και πίσω σύμφωνα με τον πίνακα οργάνων επιτεύχθηκε με μία φόρτιση μπαταρίας και ότι το όχημα ήταν σε σωστή τάξη.
Το μήκος της διαδρομής ήταν 475 χιλιόμετρα, με το χαμηλότερο τμήμα στα 210 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας και το υψηλότερο στα 785 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας. Κατά την άφιξη, το ταμπλό οργάνων έδειξε μια εναπομένουσα εμβέλεια περίπου άλλα 20 χιλιόμετρα.
Παραλλαγές αμαξώματος
Με το νέο eSprinter, η Mercedes-Benz Vans εφαρμόζει με συνέπεια τη στρατηγική της ηλεκτροκίνησης και υπογραμμίζει την ηγετική της αξίωση για την «Πρωτοπορία στην ηλεκτρική κίνηση». Οι απαιτήσεις καθορίστηκαν σε στενή συνεργασία με τους πελάτες: Για παράδειγμα, με τρεις μπαταρίες και πολλές παραλλαγές αμαξώματος, από φορτηγό με πάνελ έως σασί για αμαξώματα, το νέο eSprinter θα είναι σημαντικά πιο ευέλικτο και θα ανοίγει νέα τμήματα πελατών καθώς και αγορές (εκτός Ευρώπης, για πρώτη φορά επίσης ΗΠΑ και Καναδά). Το εύρος μπορεί να υπερδιπλασιαστεί σε σύγκριση με το τρέχον eSprinter, ανάλογα με τη διαμόρφωση. Το νέο eSprinter θα παράγεται διαδοχικά στο Τσάρλεστον (Νότια Καρολίνα, ΗΠΑ), στο Ντίσελντορφ και στο Λούντβιχσφέλντε από το δεύτερο εξάμηνο του 2023.
Διαβάστε ακόμα: