Μια αποκλειστική εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στις 28 Νοεμβρίου στο Miami Studio της ARES Modena για 50 επιλεγμένους καλεσμένους.
H ιταλική μάρκα Lifestyle μετείχε στοArt Basel 2022, συνεργαζόμενη με την καλλιτέχνιδα Ντανιέλα Μπου, για να ζωγραφίσει μπροστινά στοιχεία του μοντέλου ARES S1 Coupé που βρίσκεται στο στούντιό της, στο χώρο σχεδιασμού της Φλόριντα.
Το Art Basel είναι ένα από τα πιο σημαντικά γεγονότα στο Μαϊάμι με πολλούς συλλέκτες και γνώστες να συγκεντρώνονται στη Νότια Φλόριντα για την περίσταση.
Η εταιρεία με έδρα τη Μόντενα ξεκίνησε μια στρατηγική αλλαγή το 2021, μεταβαίνοντας από έναν πάροχο προσαρμοσμένων υπηρεσιών βελτίωσης αισθητικής για τη βιομηχανία πολυτελών αυτοκινήτων, στην κατασκευή των δικών της, αυτοσχεδιασμένων μοντέλων πολυτελείας. Η ιταλική φίρμα εντείνει τις δραστηριότητές της, περαιτέρω, με τη δημιουργία νέας σειράς προϊόντων πολυτελείας ηλεκτροκίνησης που επιτρέπουν στην ARES να στραφεί και να αξιοποιήσει ένα ακόμη υψηλότερο επίπεδο ανάπτυξης.
Επεκτείνεται διαρκώς
Παράλληλα, με τα λανσαρίσματα νέων προϊόντων, η ARES αναπτύσσει και επεκτείνει επίσης το δίκτυο των στούντιό της, ανοίγοντας τρεις νέες εγκαταστάσεις (Διεθνές Αεροδρόμιο της Μπολόνια, Μιλάνο και Λονδίνο).
Για να υποστηρίξει αυτό το φιλόδοξο σχέδιο, η εταιρεία ανακοίνωσε τον Αύγουστο του 2022 την αποδοχή τριών νέων μετόχων με βαθιά εμπειρία στους τομείς της αυτοκινητοβιομηχανίας, της χρηματοδότησης και της πολυτελείας: Αλφρέντο Αλταβίλα, Μπόρις Κολάρντι και Μάρκο Μπιτσάρι. Εντάσσονται στο διοικητικό συμβούλιο της ARES, εκτός από τον Ελβετό επιχειρηματία Φιλίπ Γκαϊντούλ, ο οποίος εντάχθηκε ως μέτοχος της ARES το 2019.
Η εταιρεία άνοιξε το Miami Studio, το 2021, για να προσφέρει στην αγορά της Βόρειας Αμερικής μια μοναδική τοποθεσία όπου θα εκπαιδεύονταν όλοι πάνω στη φιλοσοφία της μάρκας και στη σειρά προϊόντων της. Όλα τα προϊόντα κατασκευάζονται στο χέρι σύμφωνα με τις προδιαγραφές του πελάτη χρησιμοποιώντας το υψηλότερο επίπεδο μηχανικής και τα καλύτερα υλικά.
Η Ντανιέλα Μπου έχει ιστορία στη ζωγραφική εμβληματικών supercars και επιλέχθηκε από διάφορες μάρκες αυτοκινήτων για μοναδικές καλλιτεχνικές εκφράσεις, η δημιουργική της δουλειά συνδυάζει υπερρεαλισμό και ταχύτητα. Ορισμένα από αυτά τα αισθητικά οχήματα εκτίθενται σε μουσεία και ιδιωτικές συλλογές παγκοσμίως.
Η ίδια εκπροσωπείται στο Μαϊάμι από την BlackTower Gallery, έναν χώρο σύγχρονης τέχνης που βρίσκεται στην περιοχή Ντιζάϊν Ντίστρικτ. Ο κύριος στόχος τους είναι να συνδέσουν την τέχνη, τη συλλογή και την αισθητική απόλαυση. Η BlackTower Gallery προσφέρει ένα ευρύ φάσμα δημιουργικών προτάσεων, που διέπονται από ποιοτικά κριτήρια και συνεχή πειραματισμό.
Η κουλτούρα του καλλιτεχνικού αυτοκινήτου εξελίχθηκε στη δεκαετία του 1960 και υπάρχει πλούσια παράδοση με τα χρόνια που έχει μεταμορφώσει το αμάξωμα ενός αυτοκινήτου σε έναν νέο καμβά για τους καλλιτέχνες να επιδείξουν τα ταλέντα και το πάθος τους. Πολλά από αυτά τα αυτοκίνητα τέχνης έχουν εμπνευστεί από ταινίες ή προσωπικά οράματα του καλλιτέχνη, παρέχουν επίσης μια αίσθηση ατομικότητας. Έχουν οργανωθεί εκδηλώσεις σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες για την προβολή αυτών των αριστουργημάτων και υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον για αυτά τα είδη έργων τέχνης.
Συναισθηματική επιρροή
Ο συνδυασμός των καμπυλών στο αμάξωμα με την τέχνη μπορεί να δημιουργήσει μια συναισθηματική επιρροή και να διεγείρει την επιθυμία, όλα έχουν να κάνουν με μια ουσιαστική αισθητική εμπειρία. Η συγχώνευση σχημάτων και χρωμάτων μπορεί να δώσει στο όχημα μια μοναδική προσωπικότητα που ξεπερνά τα όρια του σχεδιασμού και των δεξιοτήτων χειροτεχνίας.
Οι Ηνωμένες Πολιτείες έχουν μια από τις πιο μοναδικές και διαφοροποιημένες κουλτούρες αυτοκινήτων στον κόσμο. Η γοητεία και ο ρομαντισμός για το αυτοκίνητο υπάρχουν από τότε που εφευρέθηκε για πρώτη φορά το αυτοκίνητο. Το αυτοκίνητο ήταν μια μορφή ατομικής ανεξαρτησίας και προσωπικής κινητικότητας για να εξερευνήσετε νέες πόλεις στην ιδιωτικότητα του δικού σας χώρου.
Ο Ντάνι Μπαχάρ, Διευθύνων Σύμβουλος και συνιδρυτής της ARES Modena, σχολίασε: «Είμαι ενθουσιασμένος από τη συνεργασία μεταξύ της ARES και της καλλιτέχνιδας Ντανιέλα Μπου, πιστεύω ότι αντιπροσωπεύει μια νέα επιβεβαίωση της συνεχούς ανάπτυξης της εταιρείας προς μια μάρκα πολυτελείας εστιασμένη στην τέχνη και στις εμπειρίες του τρόπου ζωής».
Διαβάστε ακόμα: