Η PwC προέβλεψε ότι πολλοί κατασκευαστές(ΕΕ και ΗΠΑ) θα πουλήσουν 800 χιλιάδες αυτοκίνητα από την Κίνα στην Ευρώπη.
Η Volkswagen θα ακολουθήσει την Tesla, τη BMW και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες στην εξαγωγή ηλεκτρικών οχημάτων από την Κίνα στην Ευρώπη, επικαλούμενη περιορισμένη παραγωγική ικανότητα στην εγχώρια αγορά της.
Η θυγατρική του Ομίλου, Cupra, θα παράγει το πρώτο της πλήρως ηλεκτρικό SUV, το Tavascan, σε ένα από τα εργοστάσια των κοινοπραξιών της στο Ανχούι, δήλωσε η VW.
Κατασκευασμένο στην ίδια πλατφόρμα MEB με τη σειρά VW ID, το συμπαγές Tavascan πρόκειται να κυκλοφορήσει στην Ευρώπη το 2024. Είναι το δεύτερο μοντέλο της Cupra που βασίζεται στην πλατφόρμα MEB μετά το hatchback Born.
«Το εργοστάσιο του Ανχούι ήταν το εργοστάσιο με τη σωστή δυναμικότητα και την κατάλληλη τεχνολογία τη στιγμή του σχεδιασμού της παραγωγής», ανέφερε η VW, προσθέτοντας ότι δεν έχει σχέδια να παράγει άλλα οχήματα στην Κίνα για εξαγωγή.
Η VW επεξεργάζεται το πενταετές οικονομικό της σχέδιο για να αποφασίσει ποια νέα μοντέλα θα κατασκευαστούν σε ποια εργοστάσια και πόσα χρήματα θα επενδύσει σε αυτές τις τοποθεσίες μέχρι τα μέσα της δεκαετίας. Αυτές οι αποφάσεις εξαρτώνται από την κυκλοφορία πλατφορμών λογισμικού για επερχόμενα ηλεκτρικά μοντέλα που η εταιρεία αναγκάστηκε επανειλημμένα να καθυστερήσει.
Τα ηλεκτρικά μοντέλα που αποστέλλονται ήδη από τα κινεζικά εργοστάσια σε ευρωπαϊκούς εκθεσιακούς χώρους είναι το Model 3 της Tesla, το iX3 της BMW και το Dacia Spring της Renault.