Ήταν Οκτώβριος του 2014 όταν η Toyota στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού μας σύστησε το C-HR σε πρωτότυπη μορφή.
Η φουτουριστική και ανατρεπτική του σχεδίαση μας έκανε να πιστέψουμε ότι η συντηρητική μέχρι τότε Toyota θα έκανε πιο συμβατική την εξωτερική του εικόνα, όταν θα το έβαζε τελικά στη γραμμή παραγωγής, μετά από δυο χρόνια.
Ωστόσο η ιαπωνική εταιρεία τόλμησε και το C-HR με το ανατρεπτικό design δικαίωσε την απόφαση της. Η επόμενη μεγάλη πρόκληση για την Toyota ήρθε τώρα που έπρεπε να δημιουργήσει τη δεύτερη γενιά του C-HR, όχι απλά διατηρώντας, αλλά βελτιώνοντας το βασικό συστατικό στην επιτυχημένη συνταγή.
Το «γλυκό» λοιπόν σχεδόν έχει δέσει, καθώς η Toyota σήμερα δημοσιοποίησε τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες του νέου C-HR prologue σε πρωτότυπη μορφή. Όπως είναι ξεκάθαρο από το όνομά του στόχος είναι να προλογίσει το επόμενο C-HR παραγωγής. To δύσκολο αυτό έργο ανέλαβε και πάλι το ευρωπαϊκό σχεδιαστικό τμήμα (ED²) της Toyota που βρίσκεται στη Νότια Γαλλία.
Σύμφωνα με την Toyota το νέο C-HR prologue είναι κάτι περισσότερο από ένα ακόμα πρωτότυπο μοντέλο, καθώς σύντομα θα εκφράσει το όραμά της για το νέο C-HR όταν αρχίσει να κυκλοφορεί στους δρόμους της Ευρώπης, ελκύοντας σαν μαγνήτης όλα τα βλέμματα πάνω του.
Παρατήστε τα πίσω παράθυρα που παραμένουν στενά, την coupe αισθητική, τις εντοιχισμένες στο αμάξωμα εμπρός χειρολαβές των θυρών, την τοποθέτηση καμερών αντί συμβατικών πλευρικών καθρεπτών, τους μεγαλύτερους τροχούς με τα αεροδυναμικά καλύμματα, τα στενόμακρα Led εμπρός φωτιστικά σώματα σχήματος “C”, τις βαθιές εσοχές στη μεγαλύτερη κάθετη μάσκα (αποκαλεί Hammerhead τη μπροστινή όψη), τις αιχμηρές γραμμές που συναντούν ελκυστικές καμπύλες, την αεροτομή οροφής διαφορετικού χρώματος και τα Led πίσω φώτα που επεκτείνονται στις πίσω κολόνες.
Προς το παρόν δεν έχουμε φωτογραφίες από το εσωτερικό του νέου C-HR prologue, όμως η Toyota αναφέρει ότι έχει αυξηθεί η πρακτικότητα και η ευρυχωρία στο ενδότερα. Επίσης μας ενημερώνει ότι το επόμενο C-HR θα μπει στην πρίζα, καθώς δε θα προσφέρεται μόνο με υβριδική, αλλά και με plug-in υβριδική έκδοση, χρησιμοποιούντα μπαταρίες που παράγονται στην Ευρώπη.