Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ford λέει ότι το 65% των αντιπροσώπων στις ΗΠΑ συμφωνεί να πουλήσει αμιγώς ηλεκτρικά.
Στο πλαίσιο των επενδυτικών προγραμμάτων της εταιρείας.
«Οι αντιπρόσωποι συμφώνησαν να πουλήσουν ηλεκτρικά οχήματα καθώς η εταιρεία επενδύει δισεκατομμύρια για να επεκτείνει την παραγωγή και τις πωλήσεις των αυτοκινήτων και φορτηγών που λειτουργούν με μπαταρίες», δήλωσε τη Δευτέρα ο Τζιμ Φάρλεϊ.
Και πιστοποίηση “ελίτ”
Περίπου 1.920 από τους σχεδόν 3.000 αντιπροσώπους της Ford στις ΗΠΑ συμφώνησαν να πουλήσουν EV, σύμφωνα με τον Φάρλεϊ. Πρόσθεσε, μάλιστα, ότι, περίπου, το 80% αυτών των αντιπροσώπων επέλεξαν το υψηλότερο επίπεδο επένδυσης.
Η Ford πρόσφερε στους αντιπροσώπους της την επιλογή να αποκτήσουν «πιστοποίηση EV» στο πλαίσιο ενός από τα δύο προγράμματα -με αναμενόμενες επενδύσεις 500.000 $ ή 1,2 εκατομμυρίων $. Οι αντιπρόσωποι στην υψηλότερη βαθμίδα, η οποία απαιτεί προκαταβολικά έξοδα 900.000 $, λαμβάνουν πιστοποίηση «ελίτ» και τους διατίθενται περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα.
Η Ford, σε αντίθεση με την ανταγωνίστριά της General Motors, επιτρέπει στους αντιπροσώπους να εξαιρεθούν από την πώληση ηλεκτρικών και να συνεχίσουν να πωλούν άλλα αυτοκίνητα της εταιρείας. Η GM έχει προσφέρει εξαγορές σε αντιπροσώπους Buick και Cadillac που δεν θέλουν να επενδύσουν για να πουλήσουν αμιγώς ηλεκτρικά.
Οι αντιπρόσωποι που αποφάσισαν να μην επενδύσουν σε ηλεκτρικά οχήματα μπορούν να το κάνουν όταν η Ford ανοίξει ξανά τη διαδικασία πιστοποίησης το 2027.
«Πιστεύουμε ότι η υιοθέτηση των EV στις ΗΠΑ θα πάρει χρόνο, γι′ αυτό θέλαμε να δώσουμε στους αντιπροσώπους την ευκαιρία να επιστρέψουν», δήλωσε ο Φάρλεϊ κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου.
Τα σχέδια της Ford να πουλήσει ηλεκτρικά οχήματα αποτέλεσαν σημείο αντιπαράθεσης από τότε που η εταιρεία σταμάτησε τις δραστηριότητές της με αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα νωρίτερα φέτος σε ένα ξεχωριστό τμήμα γνωστό ως Model e. Ο Φάρλεϊ είπε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία και οι αντιπρόσωποί της έπρεπε να μειώσουν το κόστος, να αυξήσουν τα κέρδη και να προσφέρουν καλύτερες, πιο συνεπείς εμπειρίες πωλήσεων στους πελάτες.
Οι απ’ ευθείας πωλήσεις
Επανέλαβε επίσης ότι ένα μοντέλο απευθείας πωλήσεων εκτιμάται πως είναι χιλιάδες δολάρια φθηνότερο για την αυτοκινητοβιομηχανία από το παραδοσιακό σύστημα.
Οι αναλυτές της Wall Street θεωρούν σε μεγάλο βαθμό τις απευθείας πωλήσεις στον καταναλωτή ως όφελος για τη βελτιστοποίηση του κέρδους. Ωστόσο, υπήρξαν αυξανόμενα ζητήματα πόνοι για την Tesla, η οποία χρησιμοποιεί αυτό το μοντέλο πωλήσεων, όταν πρόκειται για το σέρβις των οχημάτων της…
Η τρέχουσα γκάμα αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων της Ford στις ΗΠΑ (και αλλού) περιλαμβάνει το pickup Ford F-150 Lightning, το crossover Mustang Mach-E και το van e-Transit. Η αυτοκινητοβιομηχανία αναμένεται να κυκλοφορήσει μια σειρά άλλων ηλεκτρικών οχημάτων, παγκοσμίως, στο πλαίσιο ενός σχεδίου να επενδύσει δεκάδες δισεκατομμύρια δολάρια στις τεχνολογίες έως το 2026.
Διαβάστε ακόμα: