Μια υπερπολυτελής λιμουζίνα-πύραυλος. Αυτή είναι η πιο σύντομη περιγραφή που μπορούμε να κάνουμε για την ισχυρότερη S-Class που έχει δημιουργήσει μέχρι τώρα η Mercedes.
Ο λόγος για τη νέα AMG S63 Performance, η οποία είναι εξηλεκτρισμένη, καθώς χρησιμοποιεί plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης. Αυτό απαρτίζεται από V8 κινητήρα 4.0 λίτρων (612 ίππων και 900 Nm ροπής), ενώ τοποθετημένο στον πίσω άξονα είναι ένα ηλεκτρικό μοτέρ και μια μικρή μπαταρία, χωρητικότητας 13,1 kWh, και το αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων μεταδίδει την κίνηση σε όλους τους τροχούς. Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία η εν λόγω μπαταρία με μια πλήρη φόρτιση της προσφέρει αυτονομία μόλις 33 χλμ., καθώς βασικός στόχος της AMG S63 Performance είναι οι επιδόσεις.
Στο σημείο αυτό να πούμε ότι συνδυαστικά παράγει 802 ίππους και πλούσια ροπή 1.430 Nm, ενώ μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 3,3 δευτ. και να φτάσει τα 250 χλμ./ώρα (με το προαιρετικό πακέτο AMG Driver’s αυξάνεται στα 290 χλμ./ώρα). Την ορμή της νέας AMG S63 Performance συγκρατούν οι εξαπίστονες δαγκάνες και τα προαιρετικά κεραμικά φρένα.
Στη φαρέτρα της νέας AMG S63 Performance περιλαμβάνεται σύστημα τετραδιεύθυνσης που επιτρέπει στους πίσω τροχούς να στρίβουν 2,5 μοίρες και ενεργή αερανάρτηση που μειώνει το ύψος του αμαξώματος 1,02 εκατοστά σε ταχύτητες πάνω από 121 χλμ./ώρα. Παράλληλα οι ενεργές βάσεις κινητήρα μπορούν να μαλακώσουν ή να σκληρύνουν τη σύνδεση μεταξύ του V8 και του αμαξώματος, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης.
Πίσω από το σπορ τιμόνι υπάρχουν paddles για την ρύθμιση της ανάκτησης ενέργειας σε τέσσερα επίπεδα. Οι άγριες διαθέσεις της AMG S63 Performance εμφανισιακά προδίδονται από τις ζάντες των 20 ή 21 ιντσών, τη μάσκα που συνδυάζει μαύρο χρώμα και χρώμιο για τις κάθετες γρίλιες, την ένδειξη S 63 με κόκκινο φόντο στο πίσω τμήμα, ενώ μαύρο γυαλιστερό πλαίσιο έχουν οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα και ο πίσω διαχύτης που ενσωματώνει τις διπλές εξατμίσεις.