Ο αναπληρωτής διευθυντής της ομάδας Hyundai, Ζιλιέν Μονσέ, αποκαλύπτει ποιο ήταν το σημείο καμπής του 2022 για την ομάδα.
Το απογοητευτικό αποτέλεσμα στο Ράλι Σαφάρι στην Κένυα.
Και τα τρία εργοστασιακά Hyundai i20 N Rally1 υπέφεραν στους σκληρούς αφρικανικούς δρόμους, με τον Τιερί Νεβίλ τελικά να τερματίζει 5ος -η υψηλότερη θέση για την ομάδα στον αγώνα- περισσότερο από 10 λεπτά πίσω από το νικητή Κάλε Ροβάνπερα και το Yaris.
Το Σαφάρι ήταν καταστροφικό για την ομάδα, αν σκεφτεί κανείς πως, ο Οτ Τάνακ χάρισε στη Hyundai την πρώτη της νίκη στο WRC, στον αμέσως προηγούμενο από το Σαφάρι γύρο του πρωταθλήματος, στη Σαρδηνία.
«Αυτό το ράλι σίγουρα μας ξύπνησε», είπε ο Mονσέ. «Τα πράγματα έδειχναν καλύτερα μετά το Μόντε Κάρλο και είχαμε κάνει κάποια καλά αποτελέσματα με τη νίκη στην Ιταλία και κάποια άλλα βάθρα, αλλά τότε ήρθε η Κένυα και ήταν μια καταστροφή. Μετά από αυτό, η ομάδα αντέδρασε πολύ καλά. Η ομάδα πίεζε για όλη τη σεζόν και πριν από την Κένυα, σίγουρα δυσκολευόμασταν με την προμήθεια ανταλλακτικών και η αξιοπιστία ήταν δύσκολη. Αλλά μετά από αυτό το γεγονός, όπως είπα, η ομάδα αντέδρασε πολύ καλά και μαζευτήκαμε. Η αξιοπιστία ερχόταν και μετά μπορούσαμε να επικεντρωθούμε περισσότερο στην απόδοση του αυτοκινήτου».
Παρά το δύσκολο πρώτο εξάμηνο του έτους, ο Mονσέ είπε, ότι δεν έχασε ποτέ την πίστη του με το i20 N Rally1.
«Ήταν δύσκολο γιατί ήρθαμε στη σεζόν με τα νέα αυτοκίνητα», είπε.
«Όλα ήταν καινούργια – τα άλλα αυτοκίνητα θα ήταν δευτερόλεπτα πιο γρήγορα ή πιο αργά; Κανείς δεν ήξερε. Αλλά αρκετά νωρίς, μπορούσαμε να δούμε, πως θα μπορούσαμε να αγωνιστούμε – ήδη στο δεύτερο γύρο στη Σουηδία μπορούσαμε να δούμε τις δυνατότητες του αυτοκίνητου μας.»
Η Hyundai μετά την Κένυα κατάφερε να μαζευτεί και να εξελίξει το αυτοκίνητό της. Όλη αυτή η προσπάθεια απέδωσε, καθώς η ομάδα είχε μια από τις πιο επιτυχημένες της χρονιές σε νίκες και ρεκόρ- έσπασε πέντε ρεκόρ μέσα στη χρονιά. Οι παγκόσμιοι τίτλοι δεν ήρθαν, αλλά η ομάδα ένοιωσε ότι είναι σε ένα πολύ καλό δρόμο.
Διαβάστε ακόμα: