Η αλματώδης πρόοδος της τεχνολογίας, στο μέλλον θα καταργήσει ή θα αντικαταστήσει σε μεγάλο βαθμό, ορισμένα επαγγέλματα.
Πάμε λοιπόν να επισκεφτούμε το ξενοδοχείο Rolling Hills, όπου η Hyundai εφαρμόζει ένα πιλοτικό πρόγραμμα, παρέχοντας υπηρεσίες room service με έξυπνα ρομπότ. Τα εν λόγω ρομπότ της κορεάτικης εταιρείας εργάζονται καθημερινά στο συγκεκριμένο ξενοδοχείο από 8-10 το βράδυ.
Ο πελάτης από την άνεση του δωματίου μπορεί να παραγγείλει φαγητό ή ποτό μέσω γνωστής εφαρμογής γραπτών μηνυμάτων, χωρίς να χρειάζεται να εγκαταστήσει κάποια άλλη ειδική εφαρμογή. Παράλληλα μπορεί να παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο την πορεία της παραγγελίας του. Όταν το ρομπότ της Hyundai φτάνει έξω από το δωμάτιο, αναγνωρίζει το άνοιγμα της πόρτας και μόλις αντιληφθεί τον παραλήπτη, ανοίγει αυτόματα τον αποθηκευτικό χώρο για την παραλαβή της παραγγελίας του.
Μάλιστα μέσω οθόνης προβάλει μηνύματα στον παραλήπτη, ενώ αναγνωρίζει αν πρόκειται για ενήλικες ή παιδιά, προσαρμόζοντας ανάλογα τον τόνο της «φωνής» του. Κινείται αυτόνομα εντός του ξενοδοχείου χρησιμοποιώντας αισθητήρες LiDAR και κάμερα, μπορεί να κάνει περιστροφή 360 μοιρών, να αναγνωρίζει σταθερά ή κινητά εμπόδια και να τα αποφεύγει, ενώ βασίζεται στην αρθρωτή πλατφόρμα Plug & Drive (PnD).
Αξίζει να αναφέρουμε ακόμα ότι αναγνωρίζει τον αριθμό των ατόμων στο ασανσέρ και δεν επιβιβάζεται όταν δεν υπάρχει χώρος. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι συνδέεται ηλεκτρονικά με τους ανελκυστήρες, ενημερώνοντας για τον όροφο που βρίσκεται το δωμάτιο. Οι διανομές των έξυπνων ρομπότ της Hyundai επεκτείνονται και εκτός ξενοδοχείου.
Σε συνεργασία με την εφαρμογή ηλεκτρονικής παραγγελίας φαγητού Baemin, πραγματοποιούνται διανομές σε ένα συγκρότημα κατοικιών-εμπορικών χώρων που βρίσκεται στα περίχωρα της Σεούλ. Για το σκοπό αυτό έχει δοθεί πρόσβαση στις κεντρικές εισόδους των πολυκατοικιών και στους ανελκυστήρες τους. Δείτε στο παρακάτω video το αυτόνομο ρομπότ της Hyundai εν ώρα εργασίας.