Αμέτρητες ώρες δαπανούνται στην εξέλιξη των νέων μοντέλων, ώστε ο δείκτης στη ζυγαριά να δείξει όσο το δυνατόν μικρότερο νούμερο.
Αυτό διότι το χαμηλότερο βάρος σημαίνει κυρίως λιγότερη κατανάλωση καυσίμου και καλύτερες επιδόσεις. Η ολλανδική Donkervoort λοιπόν φαίνεται ότι κατάφερε να βρει τη χρυσή τομή, καθώς ισχυρίζεται ότι δημιούργησε το ελαφρύτερο στον κόσμο διθέσιο supercar για χρήση σε δημόσιο δρόμο.
Ο λόγος για το νέο F22, το οποίο αποτελεί το διάδοχο του D8 GTO, ζυγίζοντας μόλις 750 κιλά! Τον τίτλο αυτό οφείλει σίγουρα σε μεγάλο βαθμό στο σωληνωτό του πλαίσιο από ατσάλι και ανθρακόνημα, ενώ σε σύγκριση με το D8 GTO έχει αδυνατήσει κατά 70 κιλά. Παράλληλα έχει διπλασιάσει τη στρεπτική του ακαμψία και έχει ενισχύσει την ασφάλεια.
Η «καρδιά» του νέου F22 χτυπάει χάρη στην Audi, καθώς από τη γερμανική εταιρεία προέρχεται ο θηριώδης turbo πεντακύλινδρος κινητήρας των 2.5 λίτρων, ο οποίος παράγει 500 ίππους και 640 Nm ροπής. Ο κινητήρας της Audi μειώνει τις εκπομπές ρύπων (163 γρ./χλμ.), ενώ επιτρέπει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός μόλις 2,5 δευτ. και από 0-200 χλμ./ώρα σε 7,5 δευτ., με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 290 χλμ./ώρα. Συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων και με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen.
Τη δική του σχεδιαστική ταυτότητα έχει το νέο FF2, ξεχωρίζοντας με μακρύ καπό και κοντό πίσω τμήμα (μήκος 4.039 χλστ.), τους σχεδόν ακάλυπτους τροχούς που κρατάνε απόσταση από το αμάξωμα, τα full-Led φώτα, τις πόρτες που ανοίγουν προς τα επάνω και την αποσπώμενη σε δυο τμήματα carbon οροφή.
Στο διθέσιο και σπαρτιάτικο εσωτερικό συναντάμε αγωνιστικά καθίσματα με ζώνες έξι σημείων, οθόνη για το ψηφιακό πίνακα οργάνων και ένα προαιρετικό iPad mini απέναντι από το συνοδηγό που λειτουργεί ως οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων. Σημειώστε ότι το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 298 λίτρων και μπορεί να φιλοξενήσει τα αποσπώμενα τμήματα της οροφής.
Η ανάρτηση, αποτελούμενη από διπλά ψαλίδια εμπρός-πίσω, είναι ρυθμιζόμενη και επιτρέπει στο FF2 να χαμηλώνει έως και 35 χλστ. Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει δίσκους 330 χλστ. μπροστά και 279 χλστ. πίσω, με δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων της AP Racing. Από τα μόλις 75 FF2 που θα κατασκευαστούν, ήδη έχουν πουληθεί τα 50. Η τιμή του χωρίς φόρους στην Ευρώπη ξεκινάει από 245.000 ευρώ και οι παραδόσεις του θα αρχίσουν τον επόμενο μήνα.