Στο μάρκετινγκ υπάρχει η άποψη ότι ακόμα και η αρνητική προβολή μπορεί να είναι επικερδής. Με τη βασική προϋπόθεση όμως αυτός που σε διαβάλει, να γράφει και να αναφέρει σωστά το όνομά σου.
H Hyundai Βρετανίας λοιπόν ξεκίνησε μια εγχώρια διαφημιστική καμπάνια που στόχο έχει να βοηθήσει, με χιουμοριστικό τρόπο, τους υποψήφιους πελάτες της σε τοπικό επίπεδο να μάθουν τη σωστή προφορά του ονόματος της. Η κορεάτικη εταιρεία προσπαθεί να αλλάξει την τρισύλλαβη αγγλική προφορά “Hy-un-dai” και να διδάξει την παγκόσμια δισύλλαβη “Hyun-day”.
Η εν λόγω διαφήμιση που θα δείτε στο παρακάτω video, δείχνει πιθανούς αγοραστές του νέου αμιγώς ηλεκτροκίνητου Ioniq 5 να αναζητούν τον πλησιέστερο εκθεσιακό χώρο Hyundai χρησιμοποιώντας τη φωνητική αναζήτηση στα smartphone τους. Προφέροντας “Hy-un-dai” καταλήγουν στο κομμωτήριο “High N Dye”, στα κατάστημα οπτικών “Highland Eye”, στο κατάστημα “Hawaiian Tai” που πουλάει γραβάτες, στο άγαλμα “Iron Guy” και στην καντίνα “High End Pie”!
Το συνοδευτικό μήνυμα της έξυπνης διαφήμισης είναι το εξής: «Αν νομίζατε ότι ξέρετε τα αυτοκίνητά μας και πώς να πείτε το όνομά μας, ίσως ήρθε η ώρα να το ξανασκεφτείτε». Η αναπαραγωγή της διαφήμισης ξεκίνησε στις 26 Δεκεμβρίου σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, διαδίκτυο και υπηρεσίες on-demand.
Παράλληλα η Hyundai δηλώνει ότι είναι μια νέα, καινοτόμα και προοδευτική μάρκα που έχει μεταμορφωθεί με μεγάλη ταχύτητα τα τελευταία χρόνια, χάρη στην καινοτομία, τη σχεδιαστική της επανάσταση και την πρόοδο της στην ηλεκτροκίνηση. Εμείς πάντως, σίγουρα θα συμφωνήσουμε μαζί της…