Να οι εκπλήξεις και να πως ο Λορέντσο Μπερτέλι εξασφάλισε Toyota Yaris Rally1 για το ράλι Σουηδίας, δεύτερος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι.
Ο Μπερτέλι είναι ο πρώτος οδηγός που θα οδηγήσει Yaris Rally1 ο οποίος δεν ανήκει στην εργοστασιακή ομάδα της Toyota Gazoo Racing.
Βέβαια ο Μπερτέλι μόνο τυχαίος δεν είναι. Είναι οικονομικά πολύ εύρωστος (γιός της Μιούτσια Πράντα, του οίκου μόδας Prada) και όταν «τρέχει» θέλει να οδηγεί μόνο κορυφαίο αυτοκίνητο, όπως τόσα χρόνια έτρεχε με Fiesta WRC ενώ στο ράλι Νέας Ζηλανδίας οδήγησε και Puma Rally1.
Είναι η πρώτη φορά που ο Ιταλός «απαρνείται» τη Ford M-Sport και συνεργάζεται με την ιαπωνική ομάδα.
Και είναι ο δεύτερος πολύ καλός πελάτης της M-Sport, μετά τον Γκρίνσμιθ, που σαλπάρει για άλλα αγωνιστικά «λιμάνια».
Τόσο πολύ έχει επηρεάσει η είσοδος του Τάνακ την ομάδα, που μαζί με τον Λουμπέ θα είναι η αιχμή του δόρατος για την M-Sport στο φετινό WRC, με το τρίτο Puma Rally1 να το οδηγεί σε περιορισμένο πρόγραμμα ο δικός «μας» Ζουρντάν Σερδερίδης.
Το είχε «πει» η Toyota, ότι το 2023 θα «ανοίξει» τις πύλες έχοντας προς ενοικίαση Yaris Rally1 και ο Μπερτέλι «άδραξε την ευκαιρία».
Προς το παρόν δεν έχει ανακοινώσει τι αγώνες θα ακολουθήσει μετά το ράλι Σουηδίας (9-12 Φεβρουαρίου) ο Ιταλός. Συνοδηγός θα είναι ο Σκατολίν.
Δε θα είναι άσχημο να τον δούμε και στο Ράλι Ακρόπολις.
Μπορεί να μην είναι από τους διεκδικητές της νίκης, όμως όσα πιο πολλά αυτοκίνητα της κατηγορίας Rally1, τόσο καλύτερα για τους φίλους που θα βρεθούν στις Ειδικές Διαδρομές της όμορφής Ελληνικής επαρχίας.