Πολυπόθητο, γνωστό σε παγκόσμιο επίπεδο, με ένδειξη δύναμης, πολυτελείας και κύρους, το λογότυπο της Porsche έχει τη δική του ενδιαφέρουσα η ιστορία.
Από το 1952 τοποθετείται σε κάθε supercar της γερμανικής εταιρείας, ενώ πλέον αποτελεί ένα από τα πιο διάσημα εμπορικά σήματα στον κόσμο. Ας γυρίσουμε όμως το χρόνο ακόμα πιο πίσω, όταν το 1948 στα οχήματα που κατασκευάζονταν στο Τσούφενχαουζεν της Στουτγκάρδης αναγράφονταν απλά το όνομα Porsche.
Το Μάρτιο του 1951, η Porsche και ο εκλεκτός της πελάτης Ότομαρ Τόνικ, ένας γιατρός της Στουτγάρδης, προσεγγίζουν τις γερμανικές ακαδημίες τέχνης για τη διεξαγωγή διαγωνισμού σχεδίασης. Στόχος η δημιουργία εμβλήματος για την εταιρεία με χρηματικό έπαθλο 1.000 γερμανικά μάρκα. Καμία πρόταση όμως από αυτές που υποβλήθηκαν δεν ικανοποίησε.
Κομβικό ρόλο για τη δημιουργία εμβλήματος της Porsche είχε ο Μαξ Χόφμαν, ένας Αυστριακός δικηγόρος από τη Βιέννη, ο οποίος στις 21 Ιουνίου του 1941 μετακόμισε στη Νέα Υόρκη και το 1947 άνοιξε στην Park Avenue αντιπροσωπεία αυτοκινήτων. Ειδικεύεται στην εισαγωγή ευρωπαϊκών σπορ αυτοκινήτων, ενώ είναι αυτός που έφερε την Porsche στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού. Στην Αμερική οι δυο πρώτες coupe 356, με κινητήρα 1.1 λίτρων, πάτησαν το 1950.
Σε επαγγελματικό δείπνο που είχε με τον Φέρι Πόρσε στη Νέα Υόρκη, προς τα τέλη του 1951, θέτει τη δημιουργία ενός ελκυστικού εμβλήματος, ώστε η Porsche να αποκτήσει ισχυρότερη εταιρική ταυτότητα. Ο Φέρι Πόρσε πείθεται και στις 27 Δεκεμβρίου του ίδιου έτους ζητά από το σχεδιαστή της Porsche, Franz Xaver Reimspieß, να δημιουργήσει ένα έμβλημα που θα αντικατοπτρίζει τις ρίζες της εταιρείας, την ποιότητα και το δυναμισμό των προϊόντων της.
Κεντρική ιδέα αποτέλεσε η σημαία της Στουτγάρδης, δηλαδή ένα μαύρο άλογο σηκωμένο στα δύο πόδια με κίτρινο φόντο σε σχήμα ασπίδας. Πλαισιώνεται από μαύρες και κόκκινες λωρίδες, αλλά και στυλιζαρισμένα κέρατα, τιμώντας το έμβλημα του κρατιδίου Βυρτεμβέργη-Χοεντσόλερν. Στο πάνω τμήμα αναγράφεται με κεφαλαία γράμματα το όνομα της Porsche.
Ντεμπούτο έκανε το 1952 στο τιμόνι της 356, ενώ το 1954 μεταφέρθηκε στο καπό και το 1959 στα καπάκια των τροχών. Συνολικά το έμβλημα της Porsche έχει ανανεωθεί πέντε φορές στο πέρασμα των χρόνων, χωρίς όμως ποτέ να χαθεί η αρχική ιδέα.