Στο τέλος του 2ου σκέλους του ράλι Μόντε Κάρλο 1-2 η Toyota με τους Οζιέ και Ροβάνπερα.
Μετά από 8 Ειδικές Διαδρομές και παρόλο το πρόβλημα με την υβριδική ισχύ του Yaris Rally1 που προέκυψε μέχρι την 6η Ειδική Διαδρομή, ο Οζιέ έχει επιβληθεί όλων στο φετινό ράλι Μόντε Κάρλο.
Οι Οζιέ-Λαντέ κέρδισαν τις 6 από τις 8 Ειδικές Διαδρομές (2 Ειδικές Διαδρομές ήταν του 1ου σκέλους και 6 -3Χ2- στο δεύτερο σκέλος της Παρασκευής 20 Ιανουαρίου) και φιγουράρουν στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης.
Μάλιστα η υβριδική ισχύς του Yaris Rally1 του Οζιέ επιδιορθώθηκε προσωρινά. «Μέχρι στιγμής λειτουργεί», είπε ο Οζιέ. « Ο τεχνικός από τη Compact Dynamics κατάφερε να το διορθώσει με το φορητό υπολογιστή του. Δεν είμαστε σίγουροι, ότι θα λειτουργήσει όλο το απόγευμα, αλλά λειτούργησε στην 6η Ειδική Διαδρομή».
Πίσω από τους Γάλλους πλέον, είναι οι Ροβάνπερα-Χάλτουνεν. Ο Φινλανδός στην 6η Eιδική Διαδρομή πέρασε τον Νεβίλ και είναι δεύτερος στη γενική κατάταξη του αγώνα. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής όμως, δεν είναι απόλυτα ευχαριστημένος από την μέχρι τώρα επίδοσή του, αν και κέρδισε την 8η Ειδική Διαδρομή, η τελευταία της ημέρας .
Ο Ροβάνπερα σχολίασε «Νόμιζα ότι είχα κάνει καλούς χρόνους όλη την ημέρα, αλλά τα χρονόμετρα δεν συμφωνούσαν με την αντίληψή μου. Η τελευταία Ειδική Διαδρομή ήταν καλή και έχουμε αρχίσει να μπαίνουμε στο ρυθμό μας».
Πίσω από τον Νεβίλ στην 4η θέση της γενικής κατάταξης του αγώνα είναι ο Οτ Τάνακ με το Puma Rally1 της Ford M-Sport.
O Έλφιν Έβανς κατάφερε και έσπασε το σερί των νικών σε Eιδικές Διαδρομές του Σεμπάστιαν Οζιέ στο φετινό ράλι Μόντε Κάρλο, κερδίζοντας την 6η Ειδική Διαδρομή του αγώνα.
Όμως ο Ουαλός, παραμένει 5ος στη γενική κατάταξη -μια θέση που έπεσε μετά το κλαταρισμένο ελαστικό στην 5η Ειδική Διαδρομή του αγώνα.
Ο Κατσούτα με ένα σερί καλών χρόνων – στην 6η και 8η Ειδική Διαδρομή ήταν 4ος- πέρασε τελικά τον Λάπι και είναι αυτός 7ος στη γενική κατάταξη. Στόχος του Ιάπωνα ο Ντάνι Σόρδο και η 6η θέση. Αντίθετα ο Λουμπέ έχασε κι άλλο χρόνο και παλεύει να φέρει το Puma Rally1, πίσω στο σέρβις παρκ για να επισκευαστεί.
Ο Λουμπέ είναι 14ος στη γενική κατάταξη μπροστά από τον Σερδερίδη.
To πρόβλημα με τον Λουμπέ «έφεραν» δυο πληρώματα με WRC2 εντός 10άδας,
Είναι οι Γκριάζιν-Αλεξαντρόφ και Ροσέλ-Ντινάντ (Citroen C3 Rally2).
Η παλιά δόξα του WRC, ο 60χρονος πλέον Φρανσουά Ντελεκούρ με την κυρία Ντε Καστελί με ένα από τα 7 τελευταίων προδιαγραφών Skoda Fabia RS Rally2 που συμμετέχουν στην πρεμιέρα του παγκοσμίου πρωταθλήματος το ράλι Μόνγτε Κάρλο, φιγουράρουν στην 20η θέση.
To Σάββατο 21 Ιανουαρίου είναι το μεγαλύτερο του αγώνα με 111,78 χλμ. σε 6 Ειδικές Διαδρομές (3Χ2) με μια ανασυγκρότηση και μια αλλαγή ελαστικών.
ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ 2ης ΜΕΡΑΣ
1 Οζιέ-Λαντέ Yaris Rally1 1:26:39.4
2 Ροβάνπερα-Χάλτουνεν Yaris Rally1 +36.0 +36.0
3 Νεβίλ-Γουίταγκε i20 N Rally1 +1.9 +37.9
4 Τάνακ-Γιαρβέογια Puma Rally1 +16.3 +54.2
- Έβανς-Μάρτιν Yaris Rally1 +8.1 +1:02.3
6 Σόρδο-Καρέρα i20 N Rally1 +27.9 +1:30.2
7 Kατσούτα-Τζόνστον Yaris Rally1 +2.9 +1:33.1
8 Λάπι-Φερμ i20 N Rally1 +24.6 +1:57.7
9 Γκριαζίν-Αλεξάντροφ Fabia RS WRC2 +2:15.1 +4:12.8
10 Ροσέλ-Ντινάντ C3 WRC2 +29.7 +4:42.5