Ο θεμέλιος λίθος της Porsche τοποθετήθηκε στις 8 Ιουνίου του μακρινού 1948, όταν κυκλοφόρησε το πρώτο της αυτοκίνητο, η εμβληματική 356.
Το όνειρο του Φέρι Πόρσε για ένα δικό του σπορ αυτοκίνητο είχε πραγματοποιηθεί. Περίπου 78.000 αντίτυπα της Porsche 356 κατασκευάστηκαν μέχρι το 1965. Οι «προ-Α» 356 (1948-1955), οι 356 A (1955-1959), οι 356 B (1959-1963) και οι 356 C (1963-1965) προσφέρονταν με coupe ή cabrio αμάξωμα και με διαφορετικά επίπεδα ισχύος.
Η γερμανική εταιρεία των supercars γιορτάζει φέτος την 75η επέτειο της παρουσιάζοντας την πρωτότυπη Vision 357. Η αποκάλυψη της πραγματοποιήθηκε στην ειδική έκθεση με τίτλο «75 χρόνια σπορ αυτοκίνητα της Porsche» στο πλαίσιο του φόρουμ DRIVE, του Ομίλου Volkswagen στο Βερολίνο. Οι πύλες της εν λόγω έκθεσης θα ανοίξουν για το κοινό από 27 Ιανουαρίου μέχρι μέσα Φεβρουαρίου. Στόχος της Vision 357 είναι να δείξει πως θα ήταν σήμερα το σπορ αυτοκίνητο που θα ήθελε ο Φέρι Πόρσε, έχοντας ως βάση την ιστορική 356.
Παράλληλα εκφράζει το σχεδιαστικό παρελθόν, παρόν και μέλλον της Porsche. Στις πόρτες και στο εμπρός καπό αναγράφεται ο αριθμός 75, ενώ η απότομη κλίση της οροφής στο πίσω τμήμα και οι τονισμένοι πίσω «ώμοι» παραπέμπουν στις γραμμές της 356. Το παρμπρίζ αγκαλιάζει τις εμπρός κολόνες, οι οποίες είναι βαμμένες μαύρες και ενώνουν οπτικά τις επιφάνειες των πλαϊνών παραθύρων σε μια ενιαία μονάδα. Ταυτόχρονα με το τρικ αυτό μοιάζει με τη μάσκα ενός κράνους.
Αξίζει να πούμε ότι στις πρώτες 356 το εμπρός παρμπρίζ ήταν χωρισμένο στη μέση με μια μπάρα, κάτι που άλλαξε το 1952 με ένα μονοκόμματο παρμπρίζ που ήταν κυρτό στο κέντρο του. Ρετρό πινελιά αποτελεί επίσης το ενσωματωμένο στο πίσω τμήμα τρίτο φως φρένων και τα στρογγυλά εμπρός φωτιστικά σώματα. Η διχρωμία των γκρι αποχρώσεων “Ice Grey Metallic και “Grivola Grey Metallic” στο αμάξωμα παραπέμπει στις γκρι αποχρώσεις που ήταν \δημοφιλείς τη δεκαετία του 1950.
Πατάει σε τροχούς 20 ιντσών, οι οποίοι είναι κατασκευασμένοι από μαγνήσιο και έχουν αεροδυναμικά καλύμματα. Το ενιαίο μπροστινό καπό στερεώνεται με μηχανισμούς γρήγορης απελευθέρωσης. Δεν υπάρχουν συμβατικοί πλευρικοί καθρέπτες, αλλά λεπτές κάμερες. Η ορατή επένδυση της εξάτμισης στο πίσω τμήμα είναι κατασκευασμένη από τιτάνιο με γαλαζωπή όψη, ενώ το εσωτερικό είναι από κεραμικό. Ο ατμοσφαιρικός εξακύλινδρος boxer κινητήρας των 4.0 λίτρων προέρχεται από την 718 Cayman GT4 RS, παράγει 500 ίππους, ενώ έχει σχεδιαστεί να λειτουργεί με e-fuels.