Ηλεκτροκίνητο Mustang, δεν είναι κάτι το νέο, αλλά κάθε φορά που βρισκόμαστε πίσω από το τιμόνι ενός αμιγούς ηλεκτρικού άτι, το μυαλό μας πηγαίνει κατευθείαν στο πως έχουν αλλάξει τα πράγματα.
Υπήρχε άραγε περίπτωση να φανταστούμε πριν από λίγα χρόνια, το Mustang, ένας από τους δύο πρεσβευτές της σπορ φιλοσοφίας των αμερικάνικων αυτοκινήτων (το άλλο είναι η Corvette) να είναι ηλεκτρικό.
Και όμως ναι. Αυτή είναι η νέα τάξη πραγμάτων που σηματοδοτεί μια σειρά από εξελίξεις που έρχονται τάχιστα, με το άτι να συνεχίζει και την παράδοση και να προσφέρεται με θερμικούς κινητήρες σε δύο διαφορετικά αμαξώματα, fastback και convertible.
Ηλεκτροκινητήρες
Eπιστροφή όμως στo full electric Mustang Mach-E στην premium έκδοση με κίνηση και στους δύο άξονες.
Το ηλεκτροκίνητο Mustang προβάλλει ένα εντελώς διαφορετικό στυλ, από τις θερμικές εκδόσεις καθώς ανήκει στην κατηγορία των SUV.
Φέρει coupe στυλ με εξωτερικές διαστάσεις 4.712 χλστ. σε μήκος, 1.881 χλστ. σε πλάτος, 1.597 χλστ. σε ύψος με 2.984 χλστ. σε μεταξόνιο και με δύο πορτμπαγκαζ.
Μπροστά, πίσω από την κλειστή μάσκα, υπάρχει χώρος 100 λίτρων όπου είναι για τα καλώδια φόρτισης, αφήνοντας έτσι ελεύθερο το πίσω πορτμπαγκαζ που προσφέρει 402 λίτρα.
Και προσέξτε έχει απόσταση από το έδαφος 147 χλστ, οι ήπιοι δηλαδή χωματόδρομοι σας περιμένουν…
Κάθε ηλεκτρικό Mustang έχει αναπτυχθεί στην πλατφόρμα GE1 που είναι αποκλειστικά για e-cars.
Των φωτογραφιών φέρει δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 351 ίππων με ροπή 580 Nm με μπαταρία 98,7 kWh.
To κιβώτιο είναι μονής σχέσης με τρία προγράμματα οδηγησης, αλλά το «μυστικό» είναι το “one pedal drive” που οδηγείς το αυτοκίνητο μόνο με το πεντάλ γκαζιού κάνοντας και ταυτόχρονα ανάκτηση ενέργειας.
Πατάς το πεντάλ και το αυτοκίνητο επιταχύνει, αφήνεις το πεντάλ και το αυτοκίνητο φρενάρει, φυσικά τα φρένα δεν είναι απενεργοποιημένα και είναι έτοιμα να «επέμβουν».
Αυτονομία
486 χλμ. αυτονομία προσφέρει με 100% φορτισμένη τη μπαταρία όπως αναγράφει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων. Και για να φορτίσει για 120 χλμ. περίπου αρκούν 10 λεπτά μέσω ταχυφορτιστή 150 DC, και από το 10%-80% σε 45 λεπτά.
Για να ανοίξεις την πόρτα δεν υπάρχει κλειδί. Ένα μπουτόν στην κολώνα ή κωδικό στο smartphone και βρίσκεστε σε ένα ψηφιακό περιβάλλον με τεράστια κεντρική οθόνη αφής, κάθετη τοποθετημένη, 15,5 ιντσών που καταργεί κάθε διακόπτη και καντράν 10,2 ιντσών.
Και στο δρόμο; Μη τρελαίνεστε με τους 351 ίππους και την τεράστια ροπή, που εξφενδονίζει το αυτοκίνητο σαν πυροβόλο, παρά τα 2.182 κιλά «γράφοντας» για την επιτάχυνση 0-100 σε 5 δευτ.
Με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο ξεχνάς ιπποδυνάμεις και επιταχύνσεις…
Βρίσκεσαι σε έναν άλλον κόσμο.
Ήσυχο, καθώς δεν υπάρχει ήχος από μοτέρ (ούτε εξατμίσεις φυσικά) οδηγείς χαλαρά με ένα μόνο πεντάλ, έχεις στη διάθεσή σου ακριβές τιμόνι, οι αναρτήσεις φιλτράρουν τις κακοτεχνίες των δρόμων και απολαμβάνεις την αγαπημένη σου μουσική μέσω της υψηλής απόδοσης Hi-Fi Β&Ο 560 watt με τα 10 ηχεία και εσωτερικό φωτισμό με επιλογή χρωμάτων που να ταιριάζουν στη στιγμή καθώς τα αστέρια θα σας οδηγούν καθώς η πανοραμική οροφή μοιάζει σαν να σας ακουμπάει ο ουρανός.
Μπορεί να είναι τετρακίνητο και να ανεβάζει ακόμα περισσότερο τη διάθεση, αλλά η όλη φιλοσοφία δεν είναι να οδηγείς «καβάλα» στο πεντάλ γκαζιού. Είναι κάτι άλλο η ηλεκτροκίνηση, από αυτό που γνωρίζαμε.
Όσο για το ρεύμα 24 kWh/100 χλμ. ήταν η κατανάλωση με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 180 χλμ./ώρα. Οι εκπομπές ρύπων είναι μηδενικές.
Είσοδος σε έναν άλλο κόσμο, γεμάτη τεχνολογία με στυλ, μας ξεναγεί το all electric Mustang που λόγω ονόματος κάνει και μια σύνδεση με την παράδοση, για τους ρομαντικούς.
Τιμές από 63.779 για τη βασική έκδοση
Διαβάστε ακόμα