Υψηλή ζήτηση δεν καταγράφεται μόνο για το συμβατικό Toyota Yaris, αλλά και για την κορυφαία GR έκδοση του.
Τα συνεχιζόμενα όμως προβλήματα στην αλυσίδα εφοδιασμού, δημιουργούν προβλήματα στην παραγωγή και στις παραδόσεις των πελατών. Υπάρχει όμως το ακόμα πιο σκληροπυρηνικό, αναβαθμισμένο και συλλεκτικό GRMN Yaris, το οποίο παρουσιάστηκε πριν από ένα χρόνο για την αγορά της Ιαπωνίας. Η Toyota είχε ανακοινώσει τότε ότι θα κατασκευάσει μόνο 500 αντίτυπα του GRMN Yaris, τα οποία θα διατεθούν στην ιαπωνική αγορά με κλήρωση. Άρα για να το αποκτήσεις δε χρειάζονταν υπομονή, αλλά τύχη.
Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι όταν ένα GRMN Yaris βγήκε πρόσφατα σε δημοπρασία έγινε «χαμός» για την απόκτηση του. Ο νέος του ιδιοκτήτης πλήρωσε για να το αποκτήσει 18.165.000 Γιεν Ιαπωνίας, δηλαδή σχεδόν 128.750 ευρώ! Για να αντιληφθείτε πόσο ακριβά πουλήθηκε, να πούμε ότι στην Ιαπωνία η τιμή του GRMN Yaris διαμορφώνεται στα 56.000 ευρώ περίπου, ενώ αυξάνεται στα 64.900 ευρώ και στα 64.223 ευρώ με τα Circuit και Rally Package αντίστοιχα. Σημειώνεται ότι το συγκεκριμένο GRMN Yaris εφοδιάζονταν με το προαιρετικό Circuit Package, επομένως η τιμή του ήταν διπλάσια από αυτή που αγοράστηκε!
Το Circuit Package περιλαμβάνει 18αρες ζάντες της BBS, μεγαλύτερα φρένα, νέα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ Bilstein, carbon αεροτομή οροφής, νέο εμπρός splitter και πιο τονισμένα πλευρικά μαρσπιέ, ενώ προσφέρει για 50 μόνο GRMN Yaris την αποκλειστική απόχρωση αμαξώματος “Matte Steel”. Το GRMN Yaris που βγήκε στο «σφυρί» ήταν βαμμένο με την εν λόγω απόχρωση, ενώ το οδόμετρο του μαρτυρούσε ότι έχει διανύσει μόλις 66 χλμ!
Κάτω από το εμπρός καπό συνεχίζει να αναπνέει ο θηριώδης υπερτροφοδοτούμενος τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας των 1.6 λίτρων, ο οποίος σύμφωνα με τις ιαπωνικές προδιαγραφές παράγει 272 ίππους, ενώ η ροπή αυξήθηκε από τα 370 στα 390 Nm. Συνεχίζει να συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, στο οποίο όμως η κλιμάκωση έγινε πιο πυκνή, ενώ η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς. Το GRMN Yaris διαθέτει επίσης μηχανικά διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης εμπρός-πίσω, αντί των διαφορικών Torsen του «απλού» GR Yaris.
Έχει μειωθεί το βάρος από 20 έως 30 κιλά, καθώς έχουν αφαιρεθεί τα πίσω καθίσματα, ενώ carbon υλικό έχει χρησιμοποιηθεί στο εμπρός καπό, στην αεροτομή και στην οροφή. Το πλάτος αυξήθηκε κατά 10 χλστ. για βελτίωση της αεροδυναμικής και το ύψος μειώθηκε επίσης 10 χλστ. για χαμηλότερο κέντρο βάρους. Η ακαμψία ενισχύθηκε με 545 επιπλέον συγκολλήσεις στο αμάξωμα.