Είπαμε να το ξαναδούμε λίγους μήνες αφότου ήρθε στην ελληνική αγορά, περισσότερο λαμπερό, μοντέρνο και πληρέστερο, από κάθε άποψη.
Το ανανεωμένο C5 Aircross τιμά τη γαλλική σχολή, χωρίς να κάνει εκπτώσεις σε τίποτε.
Ειδικά στην έκδοση 1.5 BlueHDi 130 με αυτόματο κιβώτιο EAT8, η οποία σε βοηθά ξεπερνάς τα κόστη των καυσίμων, ακόμη και με το ντίζελ ακριβό σήμερα.
Διότι, η χαμηλή κατανάλωση σε αποζημιώνει σημαντικά και το καταλαβαίνεις αυτό όταν κινείσαι επί μια εβδομάδα στο αστικό και περιαστικό δίκτυο αδιάκοπα και έχεις ακόμη πολύ καύσιμο στο ρεζερβουάρ.
Πάει παντού με άνεση
Το πήραμε στα χέρια μας και πάλι πρόσφατα, μια κρύα ημέρα με ήλιο στην Αττική και καλύψαμε σε μια εβδομάδα πάνω από 350 χλμ, (μέση κατανάλωση 8,1 λίτρα/100 χλμ.) ενώ είχαμε στο τέλος για άλλα τόσα περίπου. Γυροφέραμε αρκετά, εντός κι εκτός των τειχών, ξεφεύγοντας λίγο και σε ορεινές χωμάτινες διαδρομές όπου το Grip Control με Hill Assist Descent (Σύστημα ελέγχου κατάβασης) κάνουν θαύματα. Πήγαμε στα καμένα δάση από την πυρκαγιά του 2021 στις διαδρομές πίσω από το Κρυονέρι, προς ΄Αγιο Μερκούριο, Αφίδναις κα. Η φύση κάνει τη δουλειά που ξέρει εκατομμύρια χρόνια τώρα και αποκαθιστά την εικόνα της, στους δικούς της ρυθμούς. Πρασινίζει και πάλι αργά, παρότι οι μαυρισμένοι κορμοί των δέντρων μας θυμίζουν τις ευθύνες και τις παραλείψεις μας…
Πέρασαν, λοιπόν, σχεδόν 5 χρόνια από την πρώτη εμφάνισή του στους δρόμους και κάνουμε εύκολα τις συγκρίσεις με την πρώτη δοκιμή του C5 Aircross στην πανέμορφη Πελοπόννησο. Ναι, τότε, είχαμε εντυπωσιαστεί με το σύνολο του αυτοκινήτου, την πολύ καλή οδική συμπεριφορά του, την αποτελεσματική ανάρτηση -με τεχνολογία Hydraulic Progressive Cushions® (υδραυλικά στοπ προοδευτικής απόσβεσης)- στους ελληνικούς δρόμους και, φυσικά, τον πρόδηλο γαλλικό αέρα στο στιλ και τον εσωτερικό διάκοσμο.
Η πρακτικότητα υποδειγματική
Τώρα, λοιπόν, πιστοποιούμε εκ νέου πως το ανανεωμένο μοντέλο παραμένει φρέσκο, καλύπτοντας ευρεία γκάμα αγοραστών με απαιτήσεις και αναζητήσεις. Ένα SUV που «φωνάζει» τη λέξη ευρυχωρία, διακρινόμενο για την άνεση και την πρακτικότητά του. Με τους τεράστιους τροχούς και τα 23 εκ. απόστασης από το έδαφος, που, σε συνδυασμό με το ολοκληρωμένο πρόγραμμα Citroën Advanced Comfort®, -σημείο αναφοράς στην κατηγορία-, καθιστούν το εν λόγω όχημα, σχεδόν παντός εδάφους.
Είχαμε περιγράψει, λίγο-πολύ, τις αλλαγές στον όμορφο σχεδιασμό απ’ έξω και στην καμπίνα, οπότε προχωράμε στα πιο ουσιώδη, τώρα.
Με 4,50μ. μήκος, το νέο SUV C5 Aircross ξεχωρίζει για το δυναμισμό και την έντονη προσωπικότητά του. Το πίσω μέρος, φαρδύ και ψηλό, συμβάλλει στη δημιουργία ενός χώρου αποσκευών κορυφαίων διαστάσεων.
Τα τρία ανεξάρτητα, συρόμενα, με ρυθμιζόμενη κλίση, και αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα, χαρίζουν στο C5 Aircross τον τίτλο του πιο εύκολα διαμορφώσιμου και του πιο ευρύχωρου SUV της κατηγορίας του. Η χωρητικότητα στο πορτ μπαγκάζ φτάνει έως τα 720 λίτρα με την πλάτη των πίσω καθισμάτων σε όρθια θέση, θεμελιώνοντας, όντως, νέα στάνταρ στην κατηγορία.
Πολλές επιλογές διαμόρφωσης
Τα πίσω καθίσματα ειδικότερα, διαθέτουν μηχανισμό ρύθμισης κλίσης 5 θέσεων και έχουν τη δυνατότητα μετακίνησης προς τα εμπρός και προς τα πίσω, επιτρέποντας έτσι τη βελτίωση της χωρητικότητας σε αποσκευές, ανάλογα με τις ανάγκες του χρήστη. Μπορούν, επίσης και να αναδιπλωθούν ώστε να αποκαλύψουν ένα εντελώς επίπεδο πάτωμα διευκολύνοντας, έτσι, τη φόρτωση. Το C5 Aircross SUV προσφέρει πληθώρα αποθηκευτικών χώρων, όπως το κεντρικό υποβραχιόνιο που διαθέτει ψυχόμενο εσωτερικό.
H έννοια της πρακτικότητας, γενικά, αποκτά άλλη διάσταση στο συγκεκριμένο όχημα. Γιατί, φορτώνεις τα πάντα εύκολα, είτε τα ψώνια στο σούπερ μάρκετ, είτε μεγάλα αντικείμενα μέχρι και …ψυγείο, έπιπλα κλπ, με γρήγορου υπολογισμούς, χωρίς ιδιαίτερη σπουδή. Ή, παίρνεις άλλα 4 άτομα, με μπαγκάζια και σκύλο και φεύγεις ταξίδι, απροβλημάτιστα.
΄Ετσι δεν θέλουμε να είναι κάθε σύγχρονο αυτοκίνητο του είδους; Τιμές από 36.100 ευρώ για το diesel.