Τον επίλογο του Rio φαίνεται πως έχει αρχίσει να γράφει η Kia, καθώς οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα σταματήσει η διάθεσή του.
Για την ακρίβεια θα απομακρυνθεί από τις επίσημες αντιπροσωπείες της Kia στην Ευρώπη και ο λόγος δε μας προκαλεί έκπληξη. Το Rio λοιπόν είναι το νέο «θύμα» στα διαρκώς αυστηρότερα πρότυπα ρύπων που θεσπίζονται στη Γηραιά Ήπειρο. Η εναρμόνιση του Rio με το επερχόμενο πρότυπο ρύπων Euro 7 θα είναι αρκετά δαπανηρή για την κορεάτικη εταιρεία, καθώς ο εξηλεκτρισμός στη συγκεκριμένη κατηγορία δεν αφήνει περιθώρια κέρδους.
Ανάλογη τύχη άλλωστε είχε και ένα άλλο εξαιρετικά δημοφιλές μοντέλο της κατηγορίας. Ο λόγος για το Ford Fiesta, το οποίο μας έχει ανακοινώσει και επίσημα το τέλος της καριέρας του, ενώ δυσοίωνες είναι οι προβλέψεις και για το Volkswagen Polo. Πάντως ο Βενιαμίν στη γκάμα της Kia, το Picanto, παραμένει προς το παρόν στη θέση του. Πότε ακριβώς θα χάσουμε τα ίχνη του Rio δεν έχει γίνει γνωστό, εκτιμάται όμως ότι αυτό θα συμβεί αργότερα εντός του τρέχοντος έτους.
Το κενό που θα αφήσει αναλαμβάνει να καλύψει το Stonic, το οποίο αποτελεί την crossover εκδοχή του Rio. Μη ξεχνάτε άλλωστε ότι σήμερα η εμπορικότερη κατηγορία είναι αυτή των crossover. Αξίζει να αναφέρουμε ότι το περασμένο έτος η Kia πούλησε 32.506 Rio στην Ευρώπη, καταγράφοντας πτώση -9%.
Στη γκάμα του υπάρχει ο ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας των 1.2 λίτρων και ο turbo «χιλιάρης» με ήπιο υβριδικό σύστημα. Η καριέρα του Rio ξεκίνησε το 2001, πλέον βρίσκεται στην τέταρτη γενιά του, έχοντας καταγράψει συνολικά 148.000 πωλήσεις.