Σε γενική αναδιάρθρωση του δυναμικού της, παγκοσμίως, προχωρεί η Toyota, μετά την αναρρίχηση του Κότζι Σάτο στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου.
Η Toyota Europe έχει ανανεώσει τις θέσεις των κορυφαίων στελεχών που διοικούν την ευρωπαϊκή της περιφέρεια για να εξασφαλίσει συνεχή ανάπτυξη και επιτυχία, ανέφερε σε σημερινή ανακοίνωσή της η εταιρεία.
Ο Γιόσιρο Νακάτα, 55 ετών, προήχθη από αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος σε διευθύνων σύμβουλος της Περιφέρειας Ευρώπης και θα είναι υπεύθυνος για το στρατηγικό σχεδιασμό, την επικοινωνία και την εξυπηρέτηση ως σύνδεσμος τμήματος (contact person) με τα κεντρικά γραφεία της Toyota στην Ιαπωνία.
Ο Μάθιου Χάρισον, 55 ετών, πρώην Διευθύνων Σύμβουλος της περιοχής της Ευρώπης, θα είναι τώρα επικεφαλής επιχειρησιακός διευθυντής και θα παραμείνει υπεύθυνος για την «υλοποίηση, τη λειτουργική αριστεία και την εμπορική επιτυχία στην Ευρώπη».
Η εταιρεία είπε ότι οι αλλαγές στις ευρωπαϊκές δραστηριότητές της αποτελούν μέρος μιας παγκόσμιας προσέγγισης, που ανακοινώθηκε, ταυτόχρονα, από την Toyota Motor Corp. με το θέμα Κληρονομικότητα και Εξέλιξη, και υποκινούνται από την επιθυμία «να επιταχυνθεί περαιτέρω προς έναν μετασχηματισμό που θα πραγματοποιηθεί μια φορά τον αιώνα. Ενισχύοντας, περαιτέρω, τη ροή εμπειρίας/γνώσης μεταξύ παγκόσμιων και περιφερειακών επιχειρήσεων».
Η Toyota περιέγραψε την Ευρώπη ως την ταχύτερα μεταβαλλόμενη περιοχή της αυτοκινητοβιομηχανίας παγκοσμίως, ειδικά σε βασικούς τομείς όπως η μείωση των εκπομπών και η ουδετερότητα άνθρακα, η ηλεκτροκίνηση, η οικονομία υδρογόνου και οι άλλες λύσεις κινητικότητας.
Υψηλές πωλήσεις σε πολλές χώρες
Η ευρωπαϊκή περιοχή της αυτοκινητοβιομηχανίας περιλαμβάνει την Ευρασία, την Τουρκία, το Ισραήλ και τις χώρες των Βαλκανίων. Το 2022, η Toyota ήταν η Νο. 2 μάρκα σε όγκο μετά τη Volkswagen στην ΕΕ, το Ηνωμένο Βασίλειο και σε Ισλανδία, Νορβηγία και Ελβετία, με πωλήσεις 635.533 μονάδες και μερίδιο αγοράς 6,9%, σύμφωνα με την ACEA. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 8,9% σε μια ευρωπαϊκή αγορά που μειώθηκε συνολικά κατά 4,6%, σύμφωνα με την ACEA.
Η νέα δομή της Toyota δημιουργήθηκε «για να διασφαλίσει αποτελεσματική ροή πληροφοριών και λήψη αποφάσεων με την Toyota στην Ιαπωνία, διασφαλίζοντας έτσι την περαιτέρω ανάπτυξη των επιχειρήσεων της Toyota στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο», ανέφερε η εταιρεία.
Σύμφωνα με την Toyota, ο Ντιντιέ Λερόϊ παραμένει πρόεδρος της Toyota Europe. Ο Νακάτα εντάχθηκε στην Toyota Europe την 1η Ιανουαρίου 2022, ως αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος. Προηγουμένως ήταν Διευθύνων Σύμβουλος της Περιφέρειας Ασίας της Toyota.
Ο Χάρισον εντάχθηκε στην Toyota UK (Βρετανία) ως γενικός διευθυντής μάρκετινγκ οχημάτων το 2000, προχωρώντας στη θέση του διευθυντή μάρκετινγκ το 2003. Το 2005 μετακόμισε στην Toyota Europe ως γενικός διευθυντής για εταιρικό σχεδιασμό. Το 2008 διορίστηκε διευθυντής της Lexus Europe. Το 2015, ο ίδιος διορίστηκε αντιπρόεδρος, πωλήσεις και μάρκετινγκ, της Toyota Europe, και τον Απρίλιο του 2021 έγινε πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Toyota Ευρώπης και Διευθύνων Σύμβουλος, Περιφέρεια Ευρώπης για την Toyota Motor.