H Volkswagen φαίνεται ότι έχει ήδη αποφασίσει ποιο θα είναι το μέλλον του Golf, το οποίο φυσικά δε θα μείνει ανεπηρέαστο από τις εξελίξεις στην ηλεκτροκίνηση.
Να υπενθυμίσουμε στο σημείο αυτό ότι προχτές το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ψήφισε την απαγόρευση πώλησης νέων ρυπογόνων αυτοκινήτων στη Γηραιά Ήπειρο από το 2035, το οποίο πρακτικά σημαίνει την κατάργηση των κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου. Σύμφωνα λοιπόν με τις πληροφορίες σε πρώτη φάση έχει δρομολογηθεί μια ανανέωση για το υφιστάμενο Golf όγδοης γενιάς, την οποία θα δούμε να υλοποιείται το 2024, με την παράταση ζωής να φτάνει ίσως μέχρι το 2028.
Ωστόσο το Golf θα πρέπει αναγκαστικά να γίνει αμιγώς ηλεκτροκίνητο για να έχει μέλλον, με τη γερμανική εταιρεία να δρομολογηθεί το πότε και το πώς θα μπει στην πρίζα το δημοφιλές μικρομεσαίο μοντέλο της. Εκτιμάται ότι τον επόμενο μήνα θα παρουσιαστεί ένα νέο πρωτότυπο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο, το οποίο θα είναι ο διάδοχος του Golf. Στη γραμμή παραγωγής θα εισέλθει το 2025, ενώ θα εγκαινιάσει την πλατφόρμα MEB-Plus.
Η εν λόγω πλατφόρμα θα επιτρέπει τοποθέτηση και δεύτερου ηλεκτροκινητήρα για τετρακίνητες και πιο ισχυρές εκδόσεις. Στην προκειμένη περίπτωση μιλάμε για την GTΙ έκδοση του επερχόμενου ηλεκτρικού μοντέλου, καθώς μάλλον δε θα υιοθετηθεί το ακρωνύμιο GTX των κορυφαίων εκδόσεων για τα ID.4 και ID.5.
Ερωτηματικό υπάρχει στο αν θα διατηρηθεί το ιστορικό όνομα Golf ή αν βαπτιστεί ID.2 ώστε να εναρμονίζεται με την υπόλοιπη γκάμα των αμιγώς ηλεκτροκίνητων ID. Ο ηλεκτρικός διάδοχος του Golf θα παράγεται στο κεντρικό εργοστάσιο Μαρτορέλ της Seat στην Ισπανία. Σχετικά με τις διαστάσεις του αναμένεται να είναι μεγαλύτερο από το Polo με μήκος κοντά στα 4.250 χλστ., αλλά πιο μικρό από το υφιστάμενο Golf και με μακρύτερο μεταξόνιο.