To 2024 θα αποκαλυφθεί το νέο Insignia, το οποίο σύμφωνα με την Opel δε θα έχει καμία σχέση με το μοντέλο που γνωρίζουμε.
Εκτός ότι δεν υπάρχει καμία φωτογραφία, δεν έχει ανακοινωθεί τίποτα σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά (με τι κινητήρες θα εφοδιάζεται, εαν θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό, plug-in hybrid, ή θα έχει έκδοση GSe) επίσης σε ποιο από τα δύο εργοστάσια της Opel στη Γερμανία θα κατασκευάζεται. Στο ένα κατασκευάζονται τα Astra και DS4 ενώ στο άλλο το Grandland που έχει μεγάλο αριθμό παραγγελιών για τις “δυνατές” αγορές της Ευρώπης.
Nα θυμίσουμε ότι η Opel εξαγοράστηκε από την PSA το 2017, με συμφωνία ύψους 2,2 δισ. ευρώ. Ήταν ένα ιστορικό βήμα, δεδομένου ότι η General Motors είχε τον έλεγχο της Opel από το 1931. Επιπλέον, χάρη σε αυτή την κίνηση, η PSA έγινε ο δεύτερος μεγαλύτερος όμιλος αυτοκινήτων στην Ευρώπη ενώ ακολούθησε ο γάμος με την FCA, όπου «γεννήθηκε» η Stellantis.
Σύμφωνα με τα στελέχη της Opel, η εταιρία είναι και θα παραμείνει μια ανεξάρτητη μάρκα, όπως όλες οι άλλες μάρκες που βρίσκονται υπο την ομπρέλα της Stellantis.
Το 2022 η Opel, όπως και άλλες μάρκες Stellantis, έχασαν μερίδιο αγοράς (στην Opel μειώθηκε στο 3,8% από 4,1%) λόγω της έλλειψης των microchips και ορισμένων υλικοτεχνικών προβλημάτων.
Υπήρχαν ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα, αλλά ποτέ δεν έφτασαν στον τελικό προορισμό τους, σύμφωνα με στελέχη της γερμανικής εταιρίας.
Τα υλικοτεχνικά προβλήματα επηρέασαν τους ρυθμούς παραγωγής, ενώ αυτό το διάστημα παρατηρείται στην Ευρώπη έλλειψη οδηγών φορτηγών με αποτέλεσμα να υπάρχουν μεγάλα προβλήματα στις μεταφορές.
Όμως η Opel το «γύρισε» και είναι πλέον βιώσιμη κερδοφόρα μετά από σχεδόν δύο δεκαετίες βαθιά στο κόκκινο.
Η Ευρώπη θα παραμείνει ο κόμβος των πωλήσεων και δεν σχεδιάζεται η επέκτασή της στην Κίνα.