Η Bentley Motors σχεδιάζει να τερματίσει την παραγωγή του 12κύλινδρου κινητήρα της τον ερχόμενο Απρίλιο.
Η διάσημη αυτοκινητοβιομηχανία υπερπολυτελών αυτοκινήτων επιδόσεων μεταβαίνει και εκείνη πια στα ηλεκτρικά οχήματα.
Το …αποχαιρετιστήριο πάρτι συντελείται με την πιο ισχυρή έκδοση του κινητήρα W12 που δημιουργήθηκε ποτέ, με 740 ίππους και 334 κιλά ροπής.
Η Bentley είπε ότι ο αναβαθμισμένος κινητήρας θα χρησιμοποιηθεί μόνο σε 18 Bentley Batur, τα χειροποίητα διθέσια αυτοκίνητα που ξεκινούν από περίπου 2 εκατομμύρια δολάρια και τα οποία έχουν, ήδη, πωληθεί όλα.
«Ήρθε η ώρα να αποσύρουμε αυτό το εμβληματικό πλέον σύστημα μετάδοσης κίνησης, καθώς κάνουμε βήματα προς την ηλεκτροκίνηση», δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Bentley, Έϊντριαν Χόλμαρκ.
Το τέλος του W12 είναι το πιο πρόσφατο παράδειγμα αυτοκινητοβιομηχανιών που στρέφονται σε αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Η Bentley, πέρυσι, είπε ότι θα ξοδέψει 2,5 δισεκατομμύρια λίρες την επόμενη δεκαετία για να γίνει μια πλήρως ηλεκτρική μάρκα πολυτελείας μέχρι το 2030.
Η εταιρεία, η οποία ανήκει στη Volkswagen, δήλωσε ότι ένας περιορισμένος αριθμός κινητήρων W12 με 649 ίππους είναι διαθέσιμος για εκδόσεις των Continental GT, Bentayga και Flying Spur.
Η παραγωγή του κινητήρα W12 θα αντικατασταθεί με εκτεταμένη συναρμολόγηση υβριδικών κινητήρων V8 και V6, σύμφωνα με την εταιρεία. Μέχρι τώρα έχει παραγάγει περισσότερους από 100.000 κινητήρες W12 από τότε που ξεκίνησε η συναρμολόγηση το 2003.
Η Bentley σχεδιάζει να μεταφέρει τους 30 υπαλλήλους που κατασκευάζουν τον κινητήρα στο φημισμένο εργοστάσιό της στο Crewe, στην Αγγλία, σε άλλες δραστηριότητες.
Το αμιγώς ηλεκτρικό όραμα της Bentley είναι παρόμοιο με τα αντίστοιχα άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών, αλλά η στρατηγική της διαφέρει πολύ από τη διάσημη αντίπαλό της, τη Ferrari. Η ιταλική κατασκευάστρια σούπερ σπορ αυτοκινήτων, η οποία παράγει επί του παρόντος κινητήρες V6, V8 και V12, δήλωσε ότι θα συνεχίσει να το κάνει όσο υπάρχει επαρκής ζήτηση για αυτούς.