Το Motori.gr εξηγεί τον λόγο για τον οποίο η εκκίνηση του Σαρλ Λεκλέρ θα κρίνει πολλά στον αγώνα του Μπαχρέιν.
Στις χθεσινές κατατακτήριες δοκιμές είδαμε λίγο-πολύ αυτό που περιμέναμε. 1-2 από τη Red Bull και τον Φερστάπεν να κατακτά την 21η Pole Position της καριέρας του, 3-4 από τη Ferrari με τον Λεκλέρ στην τρίτη θέση και έναν ταχύτατο Αλόνσο να περιορίζεται στην πέμπτη, με την Aston Martin. Και ναι, για «περιορισμό» μιλάμε, όταν αναφερόμαστε στον ταχύτερο οδηγό του FP2 και του FP3 στο Μπαχρέιν.
Το θέμα βέβαια είναι πως αν και είχαμε τα αποτελέσματα που περιμέναμε, δεν τα είδαμε να έρχονται με τον τρόπο που περιμέναμε!
Δεν είδαμε μάχη στο τέλος μεταξύ Φερστάπεν-Λεκλέρ-Αλόνσο. Αυτό συνέβη γιατί τόσο η Ferrari σε ό,τι αφορά τον Μονεγάσκο, όσο και η Aston Martin σε ό,τι αφορά τον Ισπανό, αποφάσισαν να μην φθείρουν άλλο σετ μαλακών ελαστικών. Ο Λεκλέρ, μάλιστα, θα είναι ο μοναδικός πιλότος της πρώτης επτάδας με ολοκαίνουργιο σετ μαλακής γόμας. Μόνο ο Πέρεζ και ο Σάινθ προσπάθησαν να «χτυπήσουν» το 1:29.708 του Ολλανδού, χωρίς επιτυχία.
ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ;
Η σκέψη του Βασέρ και της Ferrari έχει λογική. Τη δικαιολόγησε και ο Λεκλέρ, εξάλλου, λέγοντας μάλιστα πως περίμεναν να χάσουν παραπάνω από μία θέση και πως με την τρίτη είναι ευχαριστημένοι (όταν αποφάσισαν να εγκαταλείψουν το Q3 ο Μονεγάσκος ήταν 2ος). Οι Ιταλοί ήξεραν πως θα ήταν δύσκολο ο Λεκλέρ να κατεβάσει τρία δέκατα και να πάρει την Pole. Και σε συνδυασμό με την πολύ μεγάλη φθορά που προκαλεί η SF23 στα ελαστικά της (και εφέτος, όπως και πέρυσι), αποφασίστηκε το φρέσκο σετ μαλακής γόμας που θα φορούσε ο 25χρονος για να κατεβάσει τον χρόνο του, να μείνει ακέραιο για τη σημερινή εκκίνηση.
Εκεί θα επιτεθεί ο Λεκλέρ και εκεί θα κριθούν πολλά στο εναρκτήριο γκραν πρι της σεζόν. Μπροστά του θα έχει τον Φερστάπεν. Αν καταφέρει να τον περάσει με τη βοήθεια και της φρέσκιας μαλακής του γόμας, τότε θα μιλάμε για έναν άλλον αγώνα. Ούτε η Ferrari, ούτε κανείς άλλος αυτή τη στιγμή μπορεί να ματσάρει τον ρυθμό αγώνα της Red Bull. Η εικόνα των «ταύρων» αγγίζει την τελειότητα. Στα μεγάλα στιντ και γενικότερα στη διάρκεια, το μοναδικό μονοθέσιο που μοιάζει να μπορεί να την πλησιάσει είναι η AMR23 του Αλόνσο. Ο Λεκλέρ έχει ανάγκη αυτή την καλή εκκίνηση!
Ουσιαστικά, αν ο Φερστάπεν διατηρηθεί στην κορυφή μετά τον πρώτο γύρο, κατά πάσα πιθανότητα και σύμφωνα με όσα έχουμε δει μέχρι στιγμής, θα πάρει μία πάρα πολύ άνετη νίκη.
ΣΤΙΣ… ΣΥΜΠΛΗΓΑΔΕΣ Ο ΝΑΝΤΟ
Τον παράγοντα Αλόνσο δεν θα τον αφήναμε τόσο στην άκρη αν η θέση εκκίνησής του ήταν ψηλότερη. Όσο καλό Race Pace και να έχει η Aston Martin, είναι δύσκολο να εκκινήσει πίσω από δύο Red Bull, πίσω από δύο Ferrari και μπροστά από δύο Mercedes και να μπει σε συζήτηση για πόντιουμ. Για τον Αλόνσο μιλάμε, βέβαια, αλλά ο συντελεστής δυσκολίας είναι υψηλός. Ας δούμε τι μπορεί να πάρει και από την εκπληκτική εκκίνηση που έχει.
Όπως και να ‘χει, η ψαλίδα έχει κλείσει για τα καλά την εφετινή σεζόν, οι χρόνοι των πιλότων της «ουράς» δεν απέχουν πάνω από 1-1,5 δευτερόλεπτο από τους κορυφαίους και αυτό μας προϊδεάζει για μια άκρως ανταγωνιστική σεζόν. Η εκκίνηση στο Μπαχρέιν είναι στις 17:00 ώρα Ελλάδας.