Τόλμη, καινοτομίες, έμπνευση, τεχνολογία, επιδόσεις, όλα αυτά και άλλα τόσο βρίσκονται πίσω από τις σιλουέτες των μοντέλων Renault που τα κοσμεί το logo Sport.
Υπάρχει πάθος για υψηλές επιδόσεις, που μόνο τυχαία δεν έχει αναπτυχθεί αυτό.
Η Renault χρόνια τώρα έχει γράψει και συνεχίζει να γράφει ιστορία στο μαγικό κόσμο των αγώνων.
Από τα ράλι του WRC στη Formula 1 και στις 24 Ώρες του Λε Μαν, αλλά και σε τοπικά πρωταθλήματα η γαλλική εταιρία έχει μια μεγάλη όλο δάφνες ιστορία.
Αυτή η τεχνολογία μέσω διάφορων μοντέλων πέρασε στα καθημερινά μας αυτοκίνητα, ενώ δεν έλλειψαν και οι εκπλήξεις όπως το αντισυμβατικό διθέσιο Spider, που αποκαλύφθηκε στην έκθεση της Γενεύης το 1995 και προκάλεσε αίσθηση.
Προηγμένο τεχνολογικά, με σασί από αλουμίνιο και μοτέρ πίσω από το κοκπιτ, το Spider έμεινε στην παραγωγή από το 1995-1999 και κατασκευαζόταν στον εργοστάσιο της Διέππης, εκεί όπου «κτυπά» η καρδιά της Alpine.
Clio και Megane κράτησαν για χρόνια πολύ ψηλά τη σημαία της Renault Sport για να έρθει η 1η Μαΐου του 2021 όπου η Renault Sport παρέδωσε τη σκυτάλη στην Alpine που θα συνεχίσει την ιστορία των ξεχωριστών σπορ μοντέλο της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Το Megane R.S. Ultime είναι το κύκνειο άσμα του τμήματος R.S. (Renault Sport)
Το μοντέλο που παρουσιάστηκε τον Ιανουάριο του 2023, περικλείει όλο το φάσμα τεχνογνωσίας της Renault Sport, συμπεριλαμβανομένου του εξελιγμένου μπροστινού άξονα με ανεξάρτητους βραχίονες, του χαμηλωμένου πλαισίου, των υδραυλικών bump stops στα αμορτισέρ, του συστήματος 4διεύθυνσης 4CONTROL, ενώ διατίθεται σε μια συλλεκτική έκδοση 1.976 αριθμημένων μονάδων (που παραπέμπει στο έτος ίδρυσης της Renault Sport), όλα υπογεγραμμένα από τον Λωράν Ουργκόν, οδηγός εξέλιξης και δοκιμαστής των μοντέλων Renault Sport και Alpine.
Το Mégane R.S. Ultime κλείνει μια σελίδα ένδοξης ιστορίας, ανοίγει όμως μία καινούργια, γιατί η τεχνογνωσία της Renault Sport περνάει στα επερχόμενα μοντέλα της Alpine.
Διαβάστε ακόμα