Σύμφωνα με τον επικεφαλής της McLaren, Αντρέα Στέλα, η βρετανική ομάδα θα φέρει μικρές αναβαθμίσεις σε Τζέντα και Μελβούρνη.
Μία εγκατάλειψη και μία τελευταία θέση, ίσον… μηδέν βαθμοί για τη McLaren στην πρεμιέρα του εφετινού πρωταθλήματος της Formula 1. Η ομάδα του Woking βρίσκεται στην τελευταία θέση των Κατασκευαστών και βλέπει άλλη μία χρονιά της να καταστρέφεται από πολύ νωρίς.
Με 22 αγώνες να απομένουν, ένα ολόκληρο πρωτάθλημα, δηλαδή, ο επικεφαλής της ομάδας, Αντρέα Στέλα, επιβεβαίωσε ότι αρχικά θα γίνουν κάποιες «μικρές» αναβαθμίσεις πριν από το πρώτο μεγάλο πακέτο που θα έρθει στο Μπακού. «Υπάρχουν κάποιες μικρές αναβαθμίσεις που θα έρθουν και στη Σαουδική Αραβία και στην Αυστραλία”, δήλωσε ο Στέλα. «Έτσι, υπάρχουν μικρά πράγματα που είναι έτοιμα και θα αλλάξουν στους επόμενους δύο αγώνες.
«Δεν θα γίνουν απαραίτητα πολύ αισθητές, αλλά λογικά θα πρέπει να μας βελτιώσουν κάποιες επιδόσεις προτού τις πρώτες μεγάλες αναβαθμίσεις που θα γίνουν στο Μπακού.»
Μετά την τρίτη θέση στο κατασκευαστών, το 2020, η McLaren σταδιακά… υποχωρεί στο grid. Το 2021 έπεσε στην τέταρτη θέση λόγω της ανάκαμψης της Ferrari αλλά τα πρώτα… καμπανάκια χτύπησαν πέρυσι. Και μάλλον ο Ζακ Μπράουν δεν τα άκουσε.
Η MCL60 παρουσιάστηκε με παρόμοια προβλήματα με αυτά του 2022 και της MCL36, στις χειμερινές δοκιμές του Μπαχρέιν. Όλες οι ομάδες βελτιώθηκαν αλλά η «παπάγια» όχι. Δεν έχει πρόσφυση, δεν έχει ταχύτητα, δεν έχει ούτε αξιοπιστία.
Ο Λάντο Νόρις υπογράμμισε τις δυσκολίες στην ισορροπία και την πρόσφυση του μονοθεσίου, και αποκάλυψε πως ήξερε ότι η έναρξη της σεζόν θα ήταν δύσκολη τρεις μήνες πριν τα μονοθέσια βγουν στην πίστα. Είπε επίσης πως λαμβάνοντας υπόψιν το όριο του προϋπολογισμού (Budget cap), δεν υπάρχει γρήγορη και εύκολη λύση αυτή τη στιγμή.
Είναι νωρίς και ο χρόνος είναι με το μέρος της McLaren, αλλά το θέμα είναι πως ταυτόχρονα με τις δικές της αναβαθμίσεις, όλες οι ομάδες βελτιώνονται.