Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν ξανά ο ταχύτερος οδηγός στις δεύτερες ελεύτερες δοκιμές, ωστόσο, αντιμετώπισε πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων του.
Η Red Bull έχει αδιαμφισβήτητα το πιο γρήγορο μονοθέσιο και στην πίστα της Τζέντα. Το 1-2 του FP1, έγινε 1-3 στο FP2 αλλά η διαφορά του τρίτου Πέρεζ με τον δεύτερο Αλόνσο ήταν μόλις 91 χιλιοστά. Η ταχύτητα για τους ταύρους ήταν εκεί, και με ήλιο και χωρίς, σε κάθε συνθήκη.
Ο Μαξ Φερστάπεν γύρισε την πίστα σε 1:29.603, πιο γρήγορα από οποιονδήποτε άλλο πιλότο, αλλά τα θέματα που αντιμετώπισε με το κιβώτιο ταχυτήτων της RB19 έφεραν προβληματισμό στον Κρίστιαν Χόρνερ και γενικότερα στην αυστριακή ομάδα.
Όταν ο πρωταθλητής άρχισε να τρέχει σε ρυθμό αγώνα, ήρθαν και τα πρώτα παράπονα για «πολύ κακά κατεβάσματα των σχέσεων» και ειδικά στην 27η και τελευταία στροφή της πίστας.
Διαβάστε ακόμα:
Κάπως έτσι ήρθαν και οι πρώτες δηλώσεις του Ολλανδού εδώ και καιρό που… κατεβάζουν τον πήχη και τις προσδοκίες ενόψει της Κυριακής.
«Νομίζω ότι είχαμε μια θετική μέρα, αλλά νομίζω ότι υπάρχουν ακόμα αρκετά πράγματα που μπορούμε να κάνουμε καλύτερα.
«Στα μεγάλα στιντς, νομίζω ότι είμαστε αρκετά κοντά ο ένας στον άλλο, αλλά αυτό οφείλεται περισσότερο στη διαχείριση των ελαστικών, επειδή δεν μας αφήνουν να πιέσουμε εδώ στις ελεύθερες δοκιμές.
«Έτσι, με μια πίστα χαμηλών φθοράς ελαστικών, νομίζω ότι οι χρόνοι θα είναι όλοι πολύ κοντά, οπότε σίγουρα δεν θα είναι όπως στο Μπαχρέιν.»
Στο μυαλό των ανθρώπων της Red Bull, μάλλον υπάρχει περισσότερο η Aston Martin και λιγότερο η Ferrari. Η Scuderia είχε άλλο ένα κάκιστο σέσιον, με τον Λεκλέρ και τον Σάινθ να καταλαμβάνουν την 9η και τη 10η θέση αντίστοιχα.