Το ράλι του Μεξικού, 3ος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος και ο πρώτος επι χωμάτινων Ειδικών Διαδρομών, ήταν καταστροφικό για την ομάδα της M-Sport, που βρίσκεται πίσω από τη συμμετοχή της Ford στο WRC με τα Puma Rally1.
Καθώς εγκατέλειψαν και τα τρία στην πρώτη ουσιαστική Ειδική Διαδρομή του αγώνα, μετά τα δύο «θέατρα» τις Υπερειδικές όπου ο Τάνακ ήταν ο ταχύτερος.
Στα δύσκολα όμως το Puma Rally1 με εξαίρεση τον Λουμπέ, που χτύπησε ένα βράχο σε μια δεξιά στροφή σπάζοντας την ανάρτηση, το άλλο Puma Rally1, αυτό του Τάνακ, έμεινε από turbo.
Και να φανταστείτε ότι στο ράλι του Μεξικού η Ford M-Sport πήγαινε γεμάτη αισιοδοξία, καθώς ο Τάνακ με τον Γιαρβέογια είχαν κερδίσει τον προηγούμενο αγώνα στα χιόνια της Σουηδίας και ταξίδεψαν στο Μεξικό ως επικεφαλής της βαθμολογίας.
Στο Μεξικό όμως τα πράγματα ήρθαν εντελώς ανάποδα και ήταν ένας αγώνας που η ομάδα του Μάλκολμ Γουίλσον θέλει να ξεχάσει.
Όμως το πρωτάθλημά βρίσκεται στην αρχή και η M-Sport θα πρέπει να γυρίσει σελίδα και το Puma Rally1 επιβάλλεται να πρωταγωνιστήσει ξανά.
Το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό με αντοχές και σε αυτό υπάρχει η επίδοση του Λεμπ στο περσινό Ράλι Ακρόπολις, όπως και του σαφώς λιγότερου έμπειρου Λουμπέ, που έδειξε όμως το ταλέντο του, οδηγούσαν την κατάταξη.
Ο Τάνακ όμως που φέτος επέστρεψε στην ομάδα, είναι ένας από τους tοp του πρωταθλήματος. Ταχύτατος και ικανός για το αποτέλεσμα σε κάθε τερέν.
Αναβαθμίστηκε η Ford M-Sport με την επανένταξη του Τάνακ στην ομάδα, με τις «κακές γλώσσες» να λένε ότι η ομάδα έδωσε όλο το budget στον Τάνακ και δεν «έμεινε» το απαραίτητο ποσόν για την εξέλιξη του Puma Rally1.
H αλήθεια είναι ο Τάνακ έχει υψηλό κασέ, και μέχρι στιγμής με εξαίρεση το Μεξικό έχει δικαιώσει την M-Sport για τη μεταγραφή.
Αφήστε που ξεκίνησε και η διαφήμιση του Τάνακ με τo αμιγώς ηλεκτρικό Mustang Mach-E.
Όμως τώρα το λόγο πρέπει να τον πάρει η Ford και να κάνει την υπέρβαση ενισχύοντας ακόμα περισσότερο την ομάδα, πριν είναι αργά, καθώς Hyundai Motorsport και Toyota Gazoo Racing από δοκιμές εξέλιξης σε δοκιμές εξέλιξης βρίσκονται.
Κάτι που σημαίνει ότι πρέπει να ακολουθήσει στον ίδιο ρυθμό και η M-Sport, όταν όμως τα «κουκιά» είναι μετρημένα όπως λέει χαρακτηριστικά ο σοφός λαός μας, το αποτέλεσμα δύσκολα θα έρθει, καθώς μετά το ράλι Σουηδίας το WRC πέρασε στη δύσκολη φάση, με πολύ σκληρούς αγώνες σε άσφαλτο και χώμα.
Το Puma Rally1 αναμφίβολα μπορεί να πρωταγωνιστήσει, αλλά χρειάζεται «ενέσεις» εξέλιξης καθώς o Tάνακ θεωρείται πέρα από το ικανός να φέρει και πάλι τα χαμόγελα στην ομάδα, αρκεί η Ford, τώρα, στην κόψη του ξυραφιού να κάνει την υπέρβαση και να το δει κάπως αλλιώς…
Διαβάστε ακόμα